Friday, April 25, 2008

Nazar Boncuklu Anahtarlik

Arkadaslar nazar etlinligi yapmaya karar vermisler. bende yaptigim nazar boncuklu anahtarligi bir cantaya aksesuar olarak takarak katildim.



Boyle bir etkinlik duzenledikleri icin arkadaslarimi kutluyorum . Benide davet ettikleri icin tesekkur ediyorum onlara. Benim amatorce taki yapma merakim var bu arada da elimdeki malzemelerle degisik seyler de denerim. Gecenlerde anahtarlik denemesi yapmistim ve icine nazar boncugu da kattim. Sonra bu anahtarliklari cantalara takip kullanilsa nasil olur diye dusunuyordum. Aksesuar olarak. Arkadaslarimin Nazar Etkinligi daveti gelene kadarda bunlar sadece dusuncelerimde kalmisti. Iste bu davet uzerine bu dusuncemi paylasma yolu acildi bana ve bende boyle bir fikirle katiliyorum.

Bu siteyi ziyaret etmek isteyen arkadaslar icin link veriyorum.

http://birfincankahvenin40yilhatirivar.blogspot.com/

Sibel,Bilun ve Hulya kolay gelsin diyorum sizlere sevgilerimle...

Arkadaslar guzel,saglikli ve mutlu bir hafta sonu diliyorum.

18 comments:

rümeysaninrüyasi said...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

Admin said...

SEVGILI ASLIM MERHABA
UZUN SUREDIR SIZI IHMAL ETTIM, DAHA IYIYIM VE ARANIZA YENIDEN DONMEK ISTEDIM. CANIM BIRAKTIGIN YORUM COK GUZEL, YENIDEN BURAYA GETIRMEDIM YAZIYI, SEN DOSTLARIN EN GUZELISIN ZATEN.
COK TESEKKUR EDERIM GUZEL ZIYARETIN VE PIDELERIN ICIN, YEMEK YAPACAK HALIM TAKATIM YOKKEN GETIRDIN O PIDELERI HEPIMIZIN KARNINI DOYURDUN O GUN, ALLAH RAZI OLSUN SENDEN, TEKRAR TESEKKURLER BU GUZEL ARKADASLIGIN VE DOSTLUGUN ICIN.
CANTAN COK CICI OLMUS CANIM MUTLU GUNLERDE KULLANILSIN.
COK OPTUM HEPINIZI SELAM VE SEVGILER...

Anonymous said...

selam canım emeğine sağlık

BU HAFTA DOSTLUK HAFTASI
Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

HULYA said...

Aslı'cığım,
katılımın için bir kez daha teşekkür ediyorum.Güzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

Anonymous said...

CANIMMM COKKKK GÜZELLL:IYI GÜNLERDE KULLAN ASLICIGIM:)))
IYI PAZARLAR DILYORUM ASLIMMM.
YINEMI DEME CÜNKÜ BU MESAJI COK SEVDIM TEKRAR BIRAKIYORUM SAYFANA:)))

Dostluk...
yaşanmamış aşkların bilinç altındaki dürtüsünü yenebilmek ve yaşanabilmesini sağlamak için takılan bir maske değil, karşıdan maddi veya cinsel faydalanmanın bir aracı hiç değildir.

Dostum...
içimi kapkara bulutlar kapladığında, başımı omuzuna yaslayabileceğim...
onun içindeki kara bulutlar yüreğini kararttığında, başını omuzuma yaslayabilecek insandır.

Dostum...
sıkıntıdan ellerim buz gibi olduğunda, ellerimi tutarak, sevgisi ile taaa yüreğime kadar ısıtabilecek...
sıkıntıdan onun elleri buz gibi olduğunda, ellerini tutarak, sevgim ile taaa yüreğine kadar ısıtabileceğim insandır.

Dostum...
işyerinde; bir bardak çayın...
veya bir fincan kahvenin içimi süresince, "gönül ne kahve ister, ne kahvehane"
"gönül bir dost ister, kahve bahane..." diyen satırları hatırlayıp...
hayatın minicik bir parçasını paylaşabildiğim insandır.

Dostum...
bazen aynı "walkmen"de bir şarkıyı, bir türküyü;
bazen internetin sanal evreninde...bir kaç satır fıkrayı, şiiri...
kokusunu alamasak bile, sanal bir gülü... paylaştığımız insandır.

Dostum...
onun sosyal veya bürokratik tabakasından...
cüzdanının kalınlığından, cinsiyetinden, inancından, mezhebinden, siyasi düşüncesinden önce...

İNSAN OLDUĞU İÇİN SEVDİĞİM... ve BENİ İNSAN OLDUĞUM İÇİN SEVEN İNSANDIR.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
made in funda said...

çok güzel olmuş canım.güle güle kullan.iyi haftalar..

Anonymous said...

Sevgili Asli Teyzecim,

Cok cici olmus canta, hazir yazda yavas yavas geliyorken yazin kullanilacak cok guzel bir canta olmus.

Bende sana ait soylenmek istenilen ama son gunlerde bir turlu firsat bulupta soyleyemedigim bir kac kelime var:))

ALLAH SIZIN GIBI DOSTLARI EKSIK ETMESIN BIZLERDEN.DOSTLUGUNUZ, SICAKLIGINIZ VE SAMIMIYETINIZ ICIN HER BIRINIZE AYRI AYRI VE COK COK TESEKKUR EDIYORUM,

IYIKI VARSINIZ.
Elif(Ceyizlerin sahibi)

NuR said...

Sevgili Aslı, çok hoş olmuş, ellerine sağlık, Allah cümlesini kem gözlerden korusun...AMİİİİN
Sevgiyle kal

Anonymous said...

ASLICIGIM IYI GECELER CANIM,COK ÖPÜLDÜN.
NASILSIN DIYE BAKMAYA GELDIM BU GECENIN SAGIR VAKTINDE:)))
UYKU TUTMADI NE YAPAYIMMMM:)

Anonymous said...

Selam canım
emeğine sağlık
aman nazar değmesin çok şık olmuş
görüşmek üzere canım

Anonymous said...

ASLIMMM COK TESEKKÜR EDERIM.
GÜZEL MESAJINLA MUTLU OLDUM.
IYIKI VARSIN ASLIM,IYIKI SENI TANIDIM,IYIKI BENIM ARKADASUIMSIN.IYIKI DESTEKLERINLE BIRLIKTE GÜZEL YORUMLARINI ALIYORUM.COK MUTLU OLUYORUM INAN BANA.COK ÖPÜYORUM,SAGOLASIN

Anonymous said...

IYI PAZARLAR ASLICIGIMMM,CANIM COK TESEKKÜR EDERIM YORUMUN ICIN.
SEVMEYEN VARMIDIR BILMIYORUM MOZAIK PASTAYI BIZDE COK SEVILIR:)
KARDESIN AGZININ TADINI BILIYOR ANLASILAN,ABLALARDA KARDESLER ISTEYINCE YAPAR YAPAR YEDIRIR INANKI.
BENIM OGLAN KARDESIMDE SU BÖREYI HASTASIDIR.BIZDEDE DURUM DEYISMIYOR.BULUSTUGUMUZDA SIRF ONUN ICIN GIRERIM MUTFAGA.
CANIM SEVGILER BENDEN:)

Anonymous said...

ASLICIM COK TESEKKÜR EDERIM YORUMUN VE ZIYARETIN ICIN.SEVGILERIMI BIRAKARAK IYI GECELER DILIYORUM.
GÜZELLIKLER SENINLE OLSUN CANIM:)

Anonymous said...

ASLICIM.
Canim eskileri özlememek mümkünmü???
Her seyiyle daha bir baskaydi.Salata tariflerini biriktirip yayinlamak daha güzel oluyor.Bu seferde öyle yaptim.Cok tesekkür ederim yorumun ve ziyaretin icin.
Sevgiler benden.Hayirli cumalar canim:)

♥ KNITTING ART said...

ASLI'cığım ziyaretine ve mesajına çok teşekkür ediyorum Canım.Ellerine sağlık-ne güzel olmuş-Nazarlar değmesin :)ANNELER GÜNÜN KUTLU ve MUTLU olsun...Nice senelerde sevdiklerinle birlikte güzel kutlamalar diliyorum.Kızlara da sevgiler, selamlar yollarım.Buraya gene KIŞ geldi-donuyoruz...

Çeyiz Hazırlıkları said...

Anahtarlık çok güzelmiş ellerine sağlık.
Sevgiler...

bedaliza said...

ASLICIM MERHABA NASILSIN ŞİRİN SURATI İZLEDİM SEVDİM GİDİYORUM SEVGİLER

eXTReMe Tracker