Wednesday, April 9, 2008

DOLMA YAZLIKTA

Gectigimiz yaz Dolma Izmirde yazliktaydi. Evimizin bahcesinin cevresi citlerle cevrili oldugu icin bizde Dolma'nun tasmasini takmadik serbest biraktik bahcede onu. Dolmacik omrunde hic tasmasiz gezmemisti :)) Ilk defa hayatinda bu kadar hur oldu ama kendiside ne oldugunu anlayamadi :)) Bahcede geziyor eve girip cikiyor her istedigini yapiyordu . Taki tuvalet ihtiyaci gelene kadar :)) O zaman bana gelip havliyor "tasmami tak tuvalet yapacagim" :)) tasmasini takiyorum yine ayni bahcede dolasirken yapiyor :)) Minik Dolmacik tasmasizda yapabilecegini 4 gun sonra cozdu :))


Eeee yazliga gidilince kumsal, deniz olmazmi !!!! Dolma oralarada ugradi tabii biraz gunes biraz deniz ... Denize girip ciktiktan sonra tasmasini takana kadar bir kere elimizden kacti insanlarin uzerinden atlayarak :)) Onun icin sahil kenarinda cok dikkatliydik, tasmasiz dolastirmamaya ozen gosterdik.





Gelecek sefere Dolma'nin arkadaslari ile olan maceralarini sizlere anlatacagim . Tabi resimleride olacak hepsinin.
Guzel gunler dileklerimle...


17 comments:

made in funda said...

çok şirin bu dolmacık yaaa.ne güzel resimler.vallahi özendim dolmaya bak şimdi.

Anonymous said...

dolmis cok seker... bu arada bu resimler nekadarda guzel cikmis! Kim cekti acabaa???

one ben bir sey said...

ASLICIM ,
DOLMA GERÇEKTEN ÇOK ŞİRİN ..
MUTFAK KÜLTÜRÜ ÖRNEKLERİM DEVAM EDECEK BECAUSE İŞ BAŞA DÜŞTÜ MUTFAĞA GİRDİM :)))
HAVA HARİKA YAVAŞ YAVAŞ ISINIYOR BAHAR ÇABUK GEÇECEK DİREK YAZ OLACAK GALİBA ..
SEVGİLERİMLE

Anonymous said...

Dolmacigim ucaklara binmisde okyanusu gecip Turkiye'ye gitmis, onunlada yetmemis, teyzesinin dugununde otellerde kalmis, onunlada yetmemis, yazliklara gitmis, denizlere girmis, minik kol ve bacaklariyla da yuzmus. Sansli bebek.

Ayse Pamuk said...

Hayatım dolaman çok seker ayyy sıka sıka severim ben onu

♥ KNITTING ART said...

Tatlııım,Tonton-Dolma'nın bu resimleri de harika.Ne keyif-ne keyif...Harika olmuş bunları paylaşman ASLI'cığım.Benim sayfadaki"haber"gerçekten NE KULLANACAĞIMIZI şaşırtan gerçeklerle doluydu canım,hepinize HARİKA HAFTA SONLARI diliyorum(+_+)
Sevgilerimle,

MUTFAKISTAN said...

dolma cok seker ne guzel tatil resimleri ,sansli dolma sevgiler canim

Anonymous said...

ASLICIGIM GÜZEL BIR HAFTASONU TATILI DILIYORUM CANIM BENIM,BURALARA BAHAR HAVASI GELDI ASLIM.ONCA SOGUK BUZ GIBI GÜNLERIN ARDINDAN.
OLABILDIGINCE ZAMANIMI DISARDA GECIRMEYE CALISIYORUM.
BLOGUMADA ANCAK GECE GIREBILIYORUM.BU GÜZEL HAVALARI DEGERLENDIRMEK LAZIM CANIM.
DOLMANIN KEYFINE DIYECEK YOK.
ASLICIGIM COK ÖPÜLDÜN,KIZLARINA COK SELAMLAR.
HATICECIGEDE AYRIYETTEN SELAM EDERIM:)))

bedaliza said...

aslıcım bu seri resimlere bittim.tekrarını sabırsızlıkla bekliyorum.yerim ben onun suratını ya çok tatlı.harika bir hafta sonu diliyorum canım sevgiler

NuR said...

Ay ben onun deniz sefasına bittim. Nasıl da yüzmüştür keyifli keyifli... Hayvanların disiplinlerine hayran oluyorum. Öğrendiklerini asla unutmuyorlar, değişiklik olunca da çok şaşırıyorlar. Tasmasız tuvalet yapamayışına şaşmamak lazım. Yirim ben onun bi avuç suratını.
Sevgiyle kal

Admin said...

Aslicim Merhaba,

Elif ile beraber okuduk, cok gulduk ama cokkk :)) Sende cok guzel yazmissin Aslicim.Bu anisini bize anlatmamistin. Biz onu yiriz, yiriz, yirizzz.Dunyanin en sevimli kopegi :))

Sevgiler,guzel bir hafta sonu dileklerimizle.

Hatice

Anonymous said...

OFFFFF OFFFFF ASLICIMMM DOLMADAKI KEYIF BENDE OLSUN ISTERDIM INANKI.
KEYIFTEN DÖTRKÖSE OLMUS BIZIMKISI SAHIL KUMLARINDA.INANKI DOLMAYI KISKANDIM,DELIMI DERSIN,APTALMI DERSIN,ME DERSEN DE ARTIKKKK:)))

Anonymous said...

Bu dolma cok seker.Dolmaya ve size iyi tatiller dilerim,sevgiler.

Anonymous said...

ASLICIGIM COK TESEKKÜR EDERIM CANIM.SEVGILERIMI BIRAKIYORUM SANA.
YOGURT TARIFINI CUMA GÜNÜ SAYFAMA ALIYORUM CANIM.YAZDIM HAZIRLADIM,HAFTA SONU ICIN.ÖZEL ISTEKLER BASIMIN TACI TATLISSS:)))

bedaliza said...

ASLICIM MERHABA.DOLMAYI GÖRMEK ÇOK ZEVKLİ.ŞİRİN VE ÇOK KEYİFLİ GÖRÜNÜYOR)))OHHH SEFASI OLSUN DARISI DA BİZİM BAŞIMIZA.ŞU ANDA O ÇİMLERDE YATMAYI NE İSTEDİM BİLEMEZSİN.ÖYLE BAŞIM AĞRIYORKİ.SANIRIM BOYA KOKUSUNDAN.KURS SONRASI HEP BÖYLE OLUYORUM.CANIM NAZİK YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.RESMİMİ BEĞENMEN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.ARKASI DA VAR .ARALIKLI YAYINLIYACAĞIM.SEVGİYLE ÖPÜYORUM SENİ VE DOLMAMI

Anonymous said...

ASLICIGIM CANIM COK TESEKKÜR EDERIM GÜZEL YORUMUN ICIN TATLIM:)
GÜZEL HAFTASONU TATILI DILIYORUM CANIM SANA VE AILENE.
CANIM ISTEGIN COKTA ZORLANACAK BIR TARIF DEYILDI BENIM ICIN,ARZU ETSEYDIN SEVE SEVEDE ZOR BIR TARIFIDE SENIN ICIN DENERDIM:)))
ÖPÜYORUM CANIM,SAGLICAKLA KAL:)

Anonymous said...

ASLICIGIMMM CANIMMM GÜZEL YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM CANIM,INANKI BENDE ANLAMIS DEYILIM YAZDIGIM YORUMLAR BILE ADRES SASIRIYOR BAZEN.SAYFANIN YAZI SAYISINI DÜSÜRDÜM.BAKALIM ORDAN DAHA IYI SONUC ALABILIRSEN YINE YAZARSIN TATLIM.
DÜNN GECE SABAHLADIM,GÜNDÜZDE UYUMUSUM.YORUMLARI ONAYLADIM AMA GERI DÖNECEK GÜCÜ BULAMAYINCA ANCAK CEVAP YAZABILIYORUM TATLIM.
IYI GECELER DILERIM.SEVGILER BENDEN:)))

eXTReMe Tracker