Sunday, March 30, 2008

SERAMIK CALISMALARI

Arkadaslar Merhaba


Bugun sizlerle arkadasim Hatice'nin (Kizimin Ceyizi) yaptigi Kizima ve bana hediye ettigi seramik calismalarini paylasiyorum. Buyuk emeklerle yaptigi bu parcalari bize hediye etme nezaketini gosterdigi icin kendisine buradan kizim ve kendim adina tesekkur ediyorum. Hepsi bir araya geldigininde elle yapilmis bir seramik kolleksiyonumuz oldu. Parcalarin gercek halini gordugumuzde kizimda bende cok begendik hakikaten resimlerde gorunduklerinden cok daha guzeller.

Kizim " Bunlara cok emek vermissin cok guzeller alamam " dedi ama haticecigim israrla bize hatira olarak saklamamiz icin verdi.


Mavi olan kaseyi kizim sekerlik olarak kullanacakmis en cokta kenarlarindaki kulaklarini sevmis . Ve uzerindeki desende cok hos duruyor ama resimde cok anlasilir cikmamis.



Arkadaslar herkese saglikli , mutlu ve guzel bir hafta gecirmenizi dilerim.
Sevgilerimle...

11 comments:

Anonymous said...

DAVET

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Anonymous said...

Seramiklerin hepsi birbirinden güzel olmuş. El emeği, göz nuru:) Haticenin ellerine sağlık. Siz de güle güle kullanın.:)

Anonymous said...

ASLICIGIMMMM CANIMIN ICI;
SEVGILI HATICECIGININ HEDIYELERINI GIPTAYLA IZLIYORUM.ZATEN SAYFASI GERCEKTEN CEYIZ MAGAZASI GIBI ZENGIN CANIMIN.
ASLIMMM,O NE GÜZEL YORUMDU ÖYLE ASLIM.BÜTÜN ARKADASLARIMDAN BENDE DEPREM ETKISI YORUMLAR ALACAGIMI HIC DÜSÜNMEMISTIM BU DENLI.
ARKADASIMIN SOBESINI CEVAPLARKEN AKLIMA GELEN ILK ARKADASLARIMIN BENDEKI BIRAKTIKLARI IZLENIMLERINI,YÜREYIMDEN ONLAR ICIN DÜSÜNDÜKLERIMI PAYLASMISTIM SADECE:
SEVGILI ARKADASLARIM,BENI ONURLANDIRDILAR SENIN GIBI BITANEM.ALLAH SANA ZAVAL VERMESIN INSALLAH.GÖNLÜNDEN GECEN HER NEYSE ALLAH SANA BUNU GERCEK ETSIN.
SEVGILI KIZIMIN CEYIZI HATICECIGIMIDE SELAMLA ANIYORUM SENIN SAYFANDAN.ARKADAS OLDUGUNUZU BILMIYORDUM.ÖGRENDIKTEN SONRADA COK MUTLU OLDUM NE DIYEYIM.BENIDE ARANIZA SOHBETLERINIZE DAIR ETDIGINIZ ICINDE BINLERCE TESEKKÜR EDERIM ASLICIGIMMM:)))
CANIMMM YAZARDA YAZARIM SU AN SONU GELMEYECEK KADAR ILHAMLIYIM AMA,DAHA DIYER ARKADASLARIMADA GIDECEGIM:)
KIZLARIN VE HATICECIGIMEDE SELAM.BU ARADA DOLMAYADA EL SALLADIM:)))

made in funda said...

canım hepsi biribirinden güzel ve özel.hepsi kıymetli.ben çok beğendim.haticenin eline sağlık..

Admin said...

Sevgili Aslicim,

Ne kadar cabuk eklemissin sitene, bu ne hiz:))

Bunlar hic bir sey degil, daha guzel ve buyuk parcalar yapmaya baslayacagim.Diger yorum birakan arkadaslara da cok tesekkur ederim.Keske yakin olsalardi, onlarada bir parca duserdi.

Herkesi cok opuyorum, selamlar sevgiler.

Hatice

Anonymous said...

arkadaşınızın ellerine sağlık çok güzel yapmış hedi vermek almakdan daha çok sevindirir beni nedense insanların mutlu olmasını seviyorum heralde sevgiyle kalın dostlukla kalın

bedaliza said...

ASLICIM HEDİYELERİNİ GÜLE GÜLE KULLAN CANIM.BENCE SON DERECE ZARİFLER.HATİCECİĞİMİN ELLERİNE SAĞLIK.GÜZEL DOSTLUĞUNUZA NAZAR DEĞMESİN.CANIM SANA AYRICA TEŞEKKÜRLERİMİ MİNNETTARLIĞIMI YAZMAK İSTİYORUM.HAKAN A YANİ www.dahafazla.blogcu.com bıraktığın yorum mesajlar için.desteğin çok işe yaradı.nihayet elbirliğiyle ona şiir yazdırdık.çok mutluyum.duyarlılığın için saol canım.SANA YAZAMADI ÇÜNKÜ SEN MESAJLARINDA EMAİL KISMINI BOŞ BIRAKMIŞSIN.BEN ONA YAZDIM ADRESİNİ AMA ANCAK BİLGİSAYARIN BAŞINA OTURABİLDİĞİNDE GÖREBİLECEK. SENİ VE DOLMAMI SEVGİYLE ÖPÜYORUM TATLIM

NuR said...

Sevgili Aslı,
Kızın ve sen mutlu günlerde kullanın, sevgili Hatice'nin ellerine sağlık, çok şık çalışmalar yapıyor, hayranlıkla izliyorum
Sevgiyle kal

♥ KNITTING ART said...

ASLI'cığım Güzel Akşamlar diliyorum-ayrıca yorumun için de çok teşekkür ederim. Sevgili Hatice de gerçekten çok güzel eserler yaratmış.Ellerine sağlık, sen de güzel fotoğraflamışsın.
Kızlarla nice Güzel günlerde kullanın canım.Hepinizi ve tabii ki de DOLMAyı öpüyorum.Sevgilerimle,

one ben bir sey said...

ASLICIM,
ÇOK GÜZELLER İYİ GÜNLERDE KULLANIN FAVORİLERİM EN ÜSTTEKİLER TABİ DİĞERLERİDE AYRI AYRI ÇOK GÜZELLER ASLINDA SEÇİM YAPMAMAK LAZIM EL EMEĞİ ZATEN ÇOK DEĞERLİDİR BENİM İÇİN
SEVGİLERİMLE
HAVA YAĞMURLU AMA BAHAR HAVASI ARTIK

Nikah Şekeri said...

Hatice hanımın ellerine sağlık, güle güle kullanın siz de :) Şu seramik olayına bir el atsam mı ben de acaba diye düşünüyorum, harika ürünler çünkü...

eXTReMe Tracker