Sunday, January 20, 2008

PIDE

Arkadasim Gulden'in sitesinden aldigim Trabzon peynirli Pidesinin tarifini kizlarimla beraber denedik. Peynirli olarak yaptiklarimin boylarini ayni yapamadim, hepsi degisik ebatta oldu :)) Sonra piserkende de kenarlari hep acildi :))

Neyseki kiymali yaptiklarim biraz daha duzgun oldu tabiki Guldencigimin yaptiklari gibi olmadi. Tatlari cok guzeldi herkes kapis kapis yedi ama ben sekilleride guzel olsun isterdim :))



Artik 2. denememde daha guzel olurlar diye umuyorum. Gulden cok merak etti pidelerimi, bu resimleride onun icin koymaya karar verdim.
Tarife http://guldencehobi.blogcu.com/ bu adresten ulasabilirsiniz.

Herkese mutlu, saglikli, neseli bir hafta diliyorum.
Sevgiler..

26 comments:

Anonymous said...

selam..pideler güzel olmuş elinize saglık..canım profiterolun sosu ,ben hazır çikolata sosu kullandım:))şimdiden kolay gelsin sana.. amaprofiterol tarifim çok kolay ve lezzetlidir.deneyin bana hak vereceksiniz.sevgiler...

Aynur said...

Bitmedi canim muffinler sana ayirdim merak etme alabilirsin:)) pideler gayet guzel gozukuyorlar ayni boyutta olmasin canim ne olcak tadi onemli sonucta ::)) eline saglik

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

Canim aslicim günaydinnnn!!!
Canisi gercekten ilk dinemeyle harika pideler yaptin...öööben ilk denememi hatidliyorumda....duvara carpsan ses getirirdi:))))
Sen daha ilk denenede bu kadar güzel yapmissinya canim,ellerine saglik,varsin köseleri acik kalsin,ne farkeder.
Önemli olan lezzetini yakalamis ve seveerek yemissinizya iste budur,bir dahaki sefere uclarini biraz daha uzun ve sikica kapatirsin canim,alttaki resimde gördüm,kapattigin kisimlar biraz uclarda kalmis,yumurta sarisini sürüncede hamur kapatilan yerlerden kendini vermis.Aslicim uclarini biraz daha fazla ortaya dogru kapattinmi tamamdir güzelim.
Sevgili asli sana cok tesekkür ederim canim,bu kadar sicak bir arkadas oldugun icin.
IYI HAFTALAR DILERIM CANIM BENIM.

Admin said...

ASLICIM COK GUZEL GORUNUYORLAR, ELLERINE SAGLIK CANIM, BUTUN EV HALKINADA AFIYET OLSUN.
BENDE BIR KERE LAHMACUN DENEMISTIM BIZIM EV TIPI FIRINLARDA HAZIR GIBI OLMADI. UMARIM SENIN HAMURLAR YUMUSAK OLMUSTUR.
CANIM GUZEL BIR HAFTA DILERIM. SEVGILER...

NuR said...

Sevgili Aslı, pideye bayılırım, çok leziz görünüyorlar, ellerine sağlık, afiyet olsun
Sevgiyle kal

Anonymous said...

Canim aslicim!
Beni güzel yorumlarinla onurlandiriyorsun,cok tesekkür ediyorum sana cani gönülden.
Aslicik misafirlerin bayram edecek bu arada,onlari kiskanmaya basladim burdan dogru,gercekten cooook sanslilar cok.
Senin gibi bir ev sahibesine misafir olacaklari icin.
SEVGILER CANIM BENIM.

Anonymous said...

Resimde gorulen pideleri tatma sansini yakalayan biri olarak, pidenin masamiza gelmesinde emegi gecen herkese tesekkur ediyorum :)
Ellerine saglik anne! Devamini bekliyoruz :)

Anonymous said...

şimdi gördüm pideleri nefis görünüyor ellerine sağlık aslıcım birden acıktığımı hissettim kendinize iyi bakın öptüm

Anonymous said...

ASLICIM:)
ISTE O KONUDA BIRAZ YETERSIZIM BLOGUMDA.
KEK TARIFI FAZLA EKLEYEMEMISIM.BENDE YAKIN ZAMANDA FARKKETTIM.HER GÜNDE KEK TARIFI KOYULMUYOR BLOGA.ILERIKI GÜNLERDE ARA ARA KEKLERIMIDE PAYLASACAGIM INSALLAH.
BENIM SAYFAMDA IKI TANE KEK TARIFI VAR.ISLAK KEK GÜZEL OLUR.
CANIM YAAAA:::ÜZÜLDÜM SIMDI GALBA BENDE KEK BULAMAYACAKSIN ASLICIM!!!

Admin said...

ASLICIM MIYASE NIN YORUMUNU OKUMUSTUM, AYRICA BURADA TEKRAR TESEKKUR EDERIM KENDISINE, INSALLAH BIR GUN GIDERIZ.
ASLICIM PATCHWORK TAMAM, VAKIT BULUNCA UGRA SAYFAMA BAKALIM OLMUSMU.
SAGLIKLI VE NESELI GUNLER DILERIM CANIM TUM EV HALKINA...

dolmaningunlugu said...

Aysecigim ziyaretlerine cok memnun oluyorum tesekkur ederim.
Simdi miyase ile sende sira birer blog ta sizden bekliyoruz bizde sizleri ziyaret eder yorum birakiriz :)) Gosterin marifetleriniz :))
Tum ev halkina sevgiler canim..

one ben bir sey said...

Aslıcım,
pideler nefis görünüyorlar yaw ne yaptınız bu ne itina hepsi tornadan çıkmışçasına bir örnek bayıldım..vede mmmmmm
hava soğuk yağmur yağmayı düşünüyor ama karar veremeyecek gibi

Anonymous said...

gÜNAYDIN ASLICIM!!!

GÜZEL BIR GÜNE MERHABA DEMENI,GÜNÜNÜN GÜZEL GECMESINI DILERIM CANIM:))

♥ KNITTING ART said...

İyi akşamlar ASLI'cığım,
Kapış-kapış gitmeyecek gibi değiller :))harika görünüyorlar.Yorumların gene beni MEST etti doğrusu.Büyük kızım'la İtalya'ya hediye gitti o örtü.Ben de unutmayayım diye artık resimlerini çekiyorum.Söylediğin gibikendimi "emekliye"ayırdım.Özel Okulda çok yoğun çalışıyordum.Herkes bana "sen evde sıkılırsın"dedi.Ama çok şükür HOBİ ve günlük yoğunluktan sıkılmaya vakit kalmıyor.Sonrasını bilemem.
Afiyetler olsun-sevgiyle kal-Mine

Anonymous said...

ASLICIM CANIM BENIM:)))
GÖZÜN AYDIN DIYEYIM SANA ÖNCELIKLE CANIM BENIM.
Misafirlerine kavustun en sonunda,bilirim insan memleketinden bir kus ucup gelse ne kadar mutlu olur gurbette canim.
Doyasiya tadini cikarin sevgili aslicim,misafirlerine bende buradan hosgelmisler,sefalar getirmisler diyorum.
Umarim güzel günler gecirirsiniz birlikte aslicigim.Bana kendini özletttirme arada bir ugra emi canim,cok kisada olsa ziyaretlerini hep beklerim:)
IYI GECELER CANIM.

Anonymous said...

Asli Teyzecim,

Sana bir anlasma teklif ediyorum.Sen bu pideleri bir daha yapinca beni oylesine bir arasan, bende senin aramanin uzerine kosa kosa senin ziyaretine gelsem , gelincede " aaa, pidemi vardi" desem haberim yokmus gibi:)) valla super olur.. Saka bir yana, muhtesem gorunuyorlar, ellerine saglik,afiyet olsun.

Herkese selamlar.
Elif(ceyizlerin sahibi)

Anonymous said...

aslıcım günaydın benim evde bilgisayarım yok malesef bu yüzden kendime ait bir sitem bile olamıyor sana yorumları dairede boş kaldıkça yazıyorum ama inşallah birgün benimde bilgisayarım olacak bu arada pideleri gördükçede karnım açıkıyor pek güzeller ellerine sağlık hepinizi öpüyorum

Admin said...

CANIM SANAL VE DE GERCEK ARKADASIM, GUZEL YORUMUN BENI COK ONURLANDIRDI, COK TESEKKUR EDERIM. SEN SU ARALAR GEZ TOZ SESIMIZI CIKARMIYORUZ, EEE MISAFIRINDE VAR ZATEN, SONRA BU KIRKYAMALARI ELINE TUTUSTURUCAM, IKI KIZ ANASI OLMAK KOLAYMI, BIRDE BENIMKINI SAYALIM UC KIZ. IMECE CALISIRIZ ASLICIM:))
COK OPUYORUM SENI, TUM EV HALKINA SELAMLAR...

Anonymous said...

ASLICIM MERHABA!!!

MISAFIRLERINE KAVUSTUN NIHAYET...EEEE...ONLARDA SENIN GIBI ÖZENLI BIR EVSAHIBINE TABIKI.
CANIM BU ARADADA BENI ZIYARET ETMEYE ZAMAN BULMUSSUNYA,TESEKKÜR EDERIM.
SEVGILERIN EN GÜZELINI SANA GÖNDERIYORUM,KABUL GÖRE:)))

one ben bir sey said...

ASLICIM ,
BENDE İYİ BİR CUMA GÜNÜ VE İYİ BİR HAFTA SONU DİLİYORUM
KEÇE ALETLERİMİ GÖRDÜNÜZ MÜ?
HAVA SOĞUYACAK GİBİ BULUTLU

Anonymous said...

Asli Teyzecim,

Anlasmayi seve seve kabul ediyorum :)Ayrica senin yaptiklarin kotu olmaz,simdiye kadar yaptiklarini buyuk zevkle ve begenerek yedim.

Guzel bir hafta sonu diliyorum.
Elif

Admin said...

ASLICIM SIMDIYE KADAR YAPTIGIM SERAMIKLERDEN ILK OLANINI ANI DIYE TUTUYORUM, SONRAKILERI HEDIYE OLARAK VERIYORUM, SENINKI DE YOLDA BIR AY SONRA FALAN GELIR CANIM, OZEL BIR ISTEDIGIN MODEL VARSA BANA BILDIR.
SEVGILERIMLE...

Unknown said...

selamlar isminiz çok ilginç geldi bana ve hemen ziyaret etmem gereken bir site olduğunu düşündüm . dolmaya bayılırım da ondan . bu arada pidelerde harika duruyor ellerinize sağlık bende beklerim.

bedaliza said...

amanda benim trabzon pidem amerikalaramı gitmiş oyoyoy.çok güzel dimi aslıcım.bizim pazar günleri vazgeçilmezimizdi pide.ama artık yiyemiyoruz maalesef((kilolardanellerine sağlık.mutfağına bereket canım

Anonymous said...

ASLICIM BEN GELDIM:)))
Canim nasilsin neler yapiyorsunuz,misafirlerinle zamaninin tümü doludur ne güzel sohbetler edersiniz sizler simdi:)))
Canim yorumun icin tesekkür ederim,bu gün yeni sablon aradim durdum blogcu icin,icime sinen bir sablon bulamadigim icin yine eski sablonumu koydum yerine.
IYI GECELER DILERIM CANIM,BURDA SAAT GECENIN 01:33 ü gösteriyor.

one ben bir sey said...

Aslıcım,
Keçeyi görmüş olduğun mat üzerinde yapabildiğimiz gibi ıslakta çalışabiliyoruz.Benim tarz çalışmada o matin üzerine yün parçacıkları yerleştiriliyor yaklaşık üç kat kadar sonra yine görmüş olduğun iğne ile pekiştiriliyor .Henüz adanaya özel yün gelmediği için ben latch yünlerimden kullanarak elmayı yaptım tabii orijinal malzeme saf yün ki daha çabuk keçeleşsin sentetik yün keçeleşmiyor arşivimde keçe yapımına yer vermiştim uzun uzun Çok zevkli bir çalışma adetle dakikalar içinde hayal ettiğini oluşturabiliyorsun.Bluzları yeni bir yüze kavuşturmak için ideal
Sevgilerimle
hava harika tam pikniklik
sevgilerimle

eXTReMe Tracker