Friday, March 7, 2008

SALATA CESITLERI

Arkadaslar bugun sizlerle bazi salata cesitlerini paylasiyorum. Hanimlar zaman zaman fazla kilolardan sikayet ederler ve hemen rejime baslarlar en cokta yesilliklerden faydalaniriz .
Buyuk kizimda iste boyle bir zaman icinde aslinda kilosu fazla degil ama kilo almaya musait bir bunyeye sahip.Bu gunlerde devamli salata yapiyor kilo almamak icin :))
Patates salatasini cok seviyor doyurucuda oldugu icin sanirim ilk tercihi.

Salatayi yapiyor boyle susluyor sonrada oturup yiyor :))

Soslu Salata:
2. Cesit salatamiz ablamdan :)) Soslu salatayi hepimiz cok seviyoruz ve ablam zaman buldukca bize yapar hep beraber yemeklerin yaninda afiyetle yeriz. Denemek isteyenler icin tarif soyle.
Domates,Brokoli,Yesil Sogan,Yesil Biber,Kivircik,Salatalik,Dereotu,Maydonoz hepsi salata olacak sekilde dogranir , karistirilir ve servis tabagina alinir.
Sosu icin:
Kucuk bir kasede
1/2 Su Bardagi Yogurt
1 Yemek Kasigi Sirke
1 Cay Kasigi Zeytinyagi
Tuz
Hepsi beraber kasikla cirpilir ve salatanin uzerine gezdirilir.
Afiyet olsun arkadaslar.

Peynirli Salata: Bu cesitte benden :)) Hepimizin bildigi bir salata cesiti sadece uzerine peynir serpiyoruz lezzetini artiriyor. Ayrica degisiklik oluyor sofralarimizda.
Bazen hep ayni cesiti yemekten bikiyoruz :)) Haksizmiyim!!!!

Nohutlu Tabbule:
Yine Buyuk kizim'dan bir cesit. Salata yapacagi zaman Yemek Sitelerini geziyor oralardan degisik tarifler alip deniyor.http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2006/06/nohutlu_tabbule.html Tarif almak isteyen arkadaslar bu linkten tarife ulasabilirler.
Herkese guzel gunler ve sagliklar diliyorum.



21 comments:

Anonymous said...

ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel gözüküyor salata olmadan olmazzz hoşçakalın sevgiyle kalın

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
serinmavi said...

Eline sağlık canım...Selamlar....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Admin said...

SEVGILI ASLICIM, NETTENDE OLSA SUKUR KAVUSTURANA.
KUCUK SEKERIME SOYLE PATATES SALATASININ YANINDA DURAN KEK TABAGINA DOKUNMASIN.
SALATALAR BIRBIRINDEN GUZEL ASLICIM EVDEKILERIN VE SENIN ELLERINE SAGLIK AYRICA AFIYET OLSUN.
CANIM C BOX MESAJINI OKUDUM, HAKLISIN, ELIF SU KURSU BITIRENE KADAR HIC BOS GUNU OLMAYACAK, BEN BIRAZ ARALADIM ISLERI HIC DEGILSE IKI GUN EVDEYIM, SU KAR YAGISIDA MAHVETTI BIZI DIMI.
CANIM HERKESI OPER SEVGI VE SELAMLARIMI ILETIRIM.

. said...

GÜNAYDINNN ASLICIGIMMM,DÜN KAC KEZ GELDIM SAYFANA YORUM BIRAKMAK ICIN BILEMEZSIN.YORUMUMU YAZDIM KAC KEZ GÖNDER TUSUNA BASIYORUM GITMIYOR.SINIR OLDUM,HALBUKI O KADAR GÜZEL YORUM YAZMISTIMKI,RESMEN ÜZÜLDÜM CANIM.
ARTIK BIR GÜN SONRASINA GIRMIS OLSKTA;
KADIN
Kimi derki KADIN uzun kış gecelerinde yatmak içindir.
Kimi derki KADIN yeşil harman yerinde 9 zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi derki ayalimdir, boynumda taşıdığım vebalimdir...
Kimi derki hamur yoğuran...
Ne o ,ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal...
O benim kollarım bacaklarım.
YAVRUM,ANNEM, KIZIM, KARIM, KIZ KARDEŞİM , HAYAT ARKADAŞIM....
NAZIM HİKMET

GECMIS KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM:)))

. said...

CANIMMM SALATALARIN GÜZELLIGINE BITTIM RESMEN ASLICIGIM,
ELLERINE SAGLIK CANIM.SADECE NEFISSS DURMUYORLAR,BIR SANAT ESERI GÜZELLIGINDE SUNUM TATLIM.BEN BÖYLE GÜZEL SUNUMLARLA SUNULAN SALATALARIN OLDUGU BIR MASADA ZEVKLE BULUNURUM:)
ASLICIGIM,GÜZEL BIR PAZAR GÜNÜ SILIYORUM CANIM,SEVDIKLERINLE BIRLIKTE HEP MUTLU CE SAGLIKLI KAL CANIMCIM.

bedaliza said...

ASLICIM SALATA CENNETİNE DÜŞTÜM GALİBA HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.BEN 3 GÜNDÜR DİYETE BAŞLADIM.SALATA ÖĞÜNÜMDE TARİFLERİNİZDEN ALIRIM ARTIK TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞLIK.İYİKİ BU TARİFLER VAR.RAHAT ETTİK))))CANIM GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM SEVGİLER

♥ KNITTING ART said...

AHHH AHHH, Aslı'cığım "yemiyeceğim" demiştim ama bu görüntüler bile doyuruyor, ellerinize sağlık-afiyetler olsun.Yorumların bir harika :))Çok teşekkür ederim sana. Benim İtalya'daki büyük kızım da mutfakta eli çabuktur çok şükür.İtalyan'lara pizza,spagetti,salatalarda limon,
tatlılar,mezeler ve mücver yapıp "Türk Lezzeti" diye beğeni alıyormuş.Hergün bana yazıp haberlerini veriyor.Mimo'nun sayfasında "üyelik" istiyormuş.Kızım açmış onu da-Bende daha ÜYE olmadım canım,sadece arkadaşlarının resimlerine bakıyorum.GÜZEL GÜNLER DİLERİM, SEVGİLER-SELAMLAR...

sarımutfak-hande said...

slm
yorumlar için teşekkür ederim.salatalar nefis bende çok severim salatayı ellerinize sağlık
bende sizi listeme ekliyorum
sevgilerimle

NuR said...

Sevgili Aslı, hari görüntüler, slataya bayılırım, çok da doyurucudur. Biz hafta da bir gün sadece salata yiyiyoruz, ama inan yeşillik yıkamaktan canım çıkıyor. İyi haftalar
Sevgiyle kal

TATLI DİYAR said...

canım seninde kızınında ellerine sağlık
müthiş bir salata arşivi olmuş ya
bayıldım
çokta zevkli süslenmiş:)
sevgilerrrrrrrrrrrrr

made in funda said...

maşallah hepsi harika,enfes.eline sağlık canım.

♥ KNITTING ART said...

HI MY DEAR FRIEND :))
MANY THANKS FOR YOUR EXCELLENT COMMENT. THAT'S VERY EXCITING TO HEAR YOUR NEWS IN ENGLISH FOR ME. BECAUSE I OFTEN SEE SOME VISITORS ARE JUST INTERESTED IN READING THE OTHERS' COMMENTS??? SO IT'S TOO HARD TO UNDERSTAND PEOPLE...THEY DON'T LIKE READING THE NEWS OR LEAVING ANY MESSAGES.YOU'RE RIGHT FOR EMBROIDERIES :))HOPE TO HEAR YOU SOON. "MUAH" FOR DEAR DOLMA!GREETINGS-Mine

Anonymous said...

ASLICIMMM YORUMUN INANKI ILAC GIBI GELDI BANA,COK TESEKKÜR EDERIM CANIM,SEVGILERIMI YOLLUYORUM SANA.
BU GÜZELLIKLERDE SIZIN SEVGI DOLU YORUMLARINIZIN KATKISI COK BÜYÜK.
COK TESEKKÜR EDIYORUM ASLICIGIM.
IYI GECELER DILIYORUM.

Admin said...

CANIM ASLICIM SANA IS CIKARMAYA GELDIM, SENI SOBELEDIM, ISTEMEDIGIN BOLUMLERE CEVAP VERMEK ZORUNDA DEGILSIN BIR ARA GELIP BAKABILIRSEN BENIM YAZDIKLARIMA, SAKIN EKERIM DIYEDE DUSUNME, YAZILARINI BEKLIYORUM SABIRSIZLIKLA, COK OPTUM CANIM, SELAM VE SEVGILER EVDEKILERE VE YAKINLARDA OTURANLARA:))))

bedaliza said...

CANIM 2 YORUMUN İÇİN DE ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.ÇOK TATLISIN ÇOK DA NAZİK.DİLEKLERİN İÇİN DE SAOL.KEŞKE TÜRKİYEDE OLSAYDIN HARİKA OLURDU.İNŞALLAH BİR GÜN BULUŞURUZ KİMBİLİR KISMET.RESİMLERİMİ DE TAKILARIMI DA ZEVKLE YAPIYORUM AMA BEĞENİLMESİ BENİ SON DERECE MUTLU EDİYOR.SALATALAR ÇOK NEFİS VE BEN ÇOK AÇIM(((((((SEVGİLER ASLICIM

bedaliza said...

ASLICIM YİNE BEN.BLOĞUMA DÖNDÜM YİNE BİR YORUMUNU DAHA GÖRDÜM ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.NE MUTLU OLDUM BİLEMEZSİN.YAYIMLADIĞIM RESİMLER SERGİMİZ İÇİN DEĞİL.BUNLAR EVDE KENDİ KENDİME YAPTIĞIM RESİMLER.SERGİ İÇİN OLANLAR ATÖLYEDE.SERGİ SONRASI YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM CANIM.SEVGİLER.DOLMAYI ÖPTÜM YA.YENİ RESMİ YOKMU

Aynur said...

Bende böle bir doneme girmek istiyorummmm:) Acilen hemde :)

ellerine saglik kizinin

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

ASLICIGIM CANIM BENIM:)
BEN SANA NASIL TESEKKÜR ETSEM NE DESEM BILEMIYORUM.O KADAR SADIK DEVAMLI ZIYARETLERDE BULUNAN BIR ZIYARETCIMSINKI,KELIMELER KIFAYETSIZ KALIYOR CANIM SANA YAZACAK.
COK MUTLUYUM SENI TANIDIGIM ICIN.
CANIM KITAP FIKRI VAR KAFAMDA FAKAT TARIFLERIMIN COGALMASINI BEKLIYORUM,BIR IKI YERDENDE TEKLIF ALDIM CANIM YAYINEVLERIYLE GRÜSMELERIMI TR YE GITTIKTEN SONRA YAPABILECEGIM ICIN SU ANDA TARIF EKLIYORUM SADECE SONRAKI ASAMADA BLOGDAKI TÜM TARIFLER,RESIMLERLE KITAP HALINI ALACAK CANIM.
SANADA ILK KITAPLARIMDAN ZEL IMZALAYIP GNDERECEGIM INSALLAH.
IYI HAFTA SONLARI DILIYORUM TATLIMMM:)))

sedat said...

süper yemekler çok tşkler bende şöyle bir dolma tarifi buldum ama biber yemekleri

eXTReMe Tracker