Sunday, January 6, 2008

EKMEK MAKINASI

Merhaba Arkadaslar,

Ablam ve kizlarim bana surpriz yaparak Yilbasi Hediyesi Ekmek Makinasi almislar. Bende basladim birseyler denemeye. Once beyaz ekmek denedim. Cok guzel ve lezzetli oldu. Sonra uzumlu, cevizli, fistikli kek yaptim. Benim gibi meraki olan arkadaslara fikir vermek amaciyla bunlari resimledim. Yeni kullanmaya basladigim icin puf noktalari bilmiyorum. Kullanmakta olan arkadaslar varsa tavsiyelerini beklerim nasil degisik seyler yapabilirim. Mesela kek icin makina 1 saat 50 dakika verdi, bana bu sure biraz fazla geldi ve kek olduktan sonra bizim firinda yaptigimiz gibi yumusak olmadi daha yogun oldu. Tadi guzel oldu evde herkes begendi ama ben firinda pisenler gibi olmasini bekliyordum. Belkide bir yerde eksik birsey yaptim. Bilen arkadaslar bana yardimci olabilirlerse cok sevinirim.

Sevgiyle kalin..
Sutlu Ekmek
Uzumlu, cevizli, fistikli kek
Guzelliklerle dolu bir hafta gecirmenizi diliyorum.

22 comments:

Admin said...

MERHABA ASLICIM,
ONCELIKLE GULE GULE KULLAN EKMEK MAKINANI CANIM. KEK YAPILABILECEGINI DUYMAMISTIM AMA EKMEKLERIN MAKINADA COK GUZEL PISTIGINI DUYDUM, KISA ZAMANDA BENDE BIR TANE ALIP EKMEKLERI EVDE PISIRMEYI ISTIYORUM, HIC DEGILSE KATKI MADDESIZ, KORUYUCU MADDESIZ TR. DEKI GIBI GUNLUK EKMEK YERIZ.
SEN KEKIN NASIL YAPILDIGINI OGREN BEN GELIR BAKARIM TADINA:)))
CANIM COK GUZEL BIR HAFTA DILERIM, SEVGILER EVDEKI HERKESE...

Aynur said...

ben de istiyom bi ekmek makinasi yaw :))

DAVETIYE

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Anonymous said...

Ekmekte, kekte çok güzel gözüküyor. Olsa da yesek. Artık pişirir pişirir yersiniz; sıcak sıcak.:)) Afiyet olsun. Darısı başıma diyorum.:) Kilo alacağım diye korkumdan doğru dürüst kek yapmıyorum. Ama hazır önüme gelirse hiç düşünmem, yerim.:))

NuR said...

Sevgili Aslı, yeni oyuncağını güle güle kullan, burada da son 3-4 yıldır pek moda. Eşim durmadan alalım diyor, ben yan çiziyorum, bide günlük ekmek ihalesinin üzerimde kalmasını istemiyorum. Aslında çok sağlıklı tabii, hijyen de...Kimbilir ne lezzetli olmuşlardır, afiyet olsun, ellerine sağlık
Sevgiyle kal

one ben bir sey said...

ASLICIM,
EKMEK MAKİNESİ AŞKIM AŞKIMIN DEDİĞİ GİBİ BURADA ÇOK POPULER BENDE ARA ARA MARKET ALIŞVERİŞLERİ SIRASINDA GÖRÜYORUM ALMAYI DA İSTERİM AMA KISMET OLMADI DAHA ,RAHMETLİ ANNECİĞİM EVDE EKMEK YAPMAYA BAYILIYORDU ÖZELLİKLEDE CEVİZLİSİNİ MAKİNE TAM ONLUKTU DİYEDE GÖRDÜKÇE HAYIFLANIP DURUYORUM.... SİZİNKİLERDE ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYORLAR MAKİNENİN VE SİZİN ELLERİNİZE SAĞLIK
SEVGİLERİMLE
HAVA SABAH HARİKAYDI AMA ŞİMDİ BUZZZZ

Anonymous said...

Canimmmm:))
Ne kadar güzel ekmekler yapmissin,eline saglik.
Ben bu ekmek makinasinin basina hep gider gelirim alisveris merkezlerindede,bir türlü güvenemem makinaya...acaba güzel ekmek yapilirmi elde yapilanlar gibi diye.
Sonrada teredütte kalip almadan dönerim.
Sende gördüm cok güzel olmus ekmek.
Canim yorumun ve güzel sözlerin icin tesekkür ederim,iyi aksamlar dilerim:)))

Anonymous said...

aslıcım ekmek bir harika görünüyor
bende olsa dükkan senin kullanma alanlarını tarif ederdim ama üzgünüm yerken bizleri hatırlayın
sevgiler

Admin said...

Sezencime lutfen soyle kullansin, olculerin uyduguna sevindim.
kirkyamayi kolay sanirdim degilmis, dunden beri kalip cikaracagim diye saclarim tarumar bir halde ugrasiyorum:))
Canim sen bu aralar cok mesgulmusun duyduguma gore, uzun yoldan misafir falan, gozun aydin.
Sevgiler, selamlar tum ev halkina...

Anonymous said...

Canim merhaba!!!
Güzel bir haftasonu diliyorum,umarim saglikli ve afiyettesindir.
Ben bu ara biraz hasta yattim.
Pek ziyaret edemedim arkadaslari.
Simdi iyiyim sükrolsun,sevgiler benden.
ASLICIM ISMINIDE ÖGRENMIS OLDUM NE GÜZEL:)))

Anonymous said...

Canimsin Aslicigim,iltifatlarina tesekkür ederim canim.
cok sagol biraz daha iyiyim cok sükür.
Benim sayfamda böyle zamandan kisacagimiz tarifler hep olacak canim merak etme.
Ben de bugün cabucak hazirlayip sundum evdekilere,cünkü malum rahatsizken mutfakta duracak pek halim olmadigindan yalanci beyti can simidi oldu bana:)))
Aslicim cooook cooook öpüyorum,isminle hitap ediyorum ama yasina bakmadan,sen mazur gör.
Bakarim simdi canimcim profiline tekrar.
Benden kücüksen sorun yokta,büyüksen ayip etmis olmuyayim.
Iyi geceler canim.

Aynur said...

ayy valla chatten beri tembellik geldi :) chatten kalkip biseyler yapamiyoz :) ama yayinladim bak sirf sen dedin diye ::))

NuR said...

Sevgili Aslı, güzel bir hafta olması dileği ile
Sevgiyle kal

dolmaningunlugu said...

Aysecigim
Sana ve tum ailene guzel ve saglik dolu bir hafta gecirmenizi diliyorum, guzel ve nazik yorumlarina tesekkur ediyorum.
Sevgilerimi yolluyorum herkese
Asli

Anonymous said...

Canim aslicigim:)))
Su an seni haritadan izliyor el salliyorum canim.
Yas itibari ile aramizda bes yas gibi az bir sene oldugu icin sana isminle hidap ettim,öylede devam edeyim istersen canim benim.
Bende sana güzel bir hafta gecirmeni dilerim.
CANADAYA SELAMMMMM:)))

Anonymous said...

Canim coook sevindim,misafirlerin sevdigiklerinle birlikte olacagin icin.
Ben sanin kolayina gidecek tarifler yapabiliyorsam ne güzel,bir iki tarifim daha olucak böyle su an aklimda ekleyebilirim diye düsünüyorum.
Canim iyi geceler:)))

bedaliza said...

merhaba aslıcım.ekmek makinanı güle güle kullan.çok güzel bir alet.insanın ekmeğini kendinin yapması çok güzel bence.ekmeği çok da lezzetli oluyor.isabetli bir hediye sevgiler

one ben bir sey said...

Aslıcım ,
resimleri 123greetings ve castlemountainsden alıyorum sevgilerimle
hava oldukça soğuk rüzgarlı ama güneş var sabahları don yapıyor

Admin said...

ASLICIM ZIYARETLERINE, YORUMLARINA COK COK TESEKKUR EDERIM CANIM. GUZEL GUNLER DILERIM SEVGILERIMLE BIRLIKTE...

Anonymous said...

Aslicimm:)))
Sana cok tesekkür etmek istiyorum öncelikle yorumuma baslamadan.
Tariflerimi yayinladigim andan itibaren ilk degerlendirmeleri sen yaptigin icin canimsin:)
Canim ben tatliya soguk krema koydum yaparken,yani krem schanti deyilde mikserde cirpilip krema olandan bahsediyorum.
Sen sütte ilave etmissin ve cok begendigini yazmissin,canim simdi bende merak ettim.Bir dahaki yaptigimda bende deneyecegim,eminim sütlede ayri bir güzel olmustur:)))
Canim kayisi tatlisi bizim evde meyveli sütlac gibi cok tüketilir.
Bir günde meyveli sütlac tarifimi verecegim insallah.Onuda denersin,severseniz tarif dagarciginda bir tarif daha olur dimi güzelim.
IYI GECELER DILER,SEVGILERIMI SUNARIM.

Anonymous said...

selam aslıcım işlerim biraz yoğun olduğu için hergün yazamıyorum çalışma hali biliyorsun değişik tariflerinizi bekliyorum birde dolmanın bebekleri olsa kendi gibi güzel olur sanıyorum düşünmüyormusunuz birde senin arkadaşlarının yaptıkları takılarda çok güzel özellikle iğne oyalı takılara bayıldım
herkese selam hepinizi öpüyorum

Anonymous said...

aslıcım sarı güllere bayıldım çok çok çok güzeller iyiki koymuşsun sarı renk benim tutkumdur sarı gülleri görüncede akan sular durur çok beğendim öptüm

Anonymous said...

Canim aslicimmmm...su an ben girdim sen ciktin blogdan,uyku tutmadi yavasca kalkiverdim beyimin yanindan:))
Canim herhalde trabzon peynirli pidesinden yapacaksiin.O hamurun icine yumurta girmiyor canim.özelligi o.
Yumurta sarisini pidenin üzerine süreceksin.Tarifte yumurta onun icin var.Diyer pide hamuru farkli. Sunuda belirteyim.Yas mayada kullanabilirsin.Ikisiylede güzel oluyor.Farki yok yani.
Aslicigim bir tavsiyede bulunayim,Unu azar azar koykiyumusakligini ayarlaman kolay olsun.Ilk kez yapacagindan,hamur kati veya cok civik kalabilir.Ben artik senelerdir yaptigim icin elim bir ayar tutturdu gidiyorum.

Ama peynirli trabzon pidesini kahvaltin icin yapmani tavsiye ederim,bizler trabzonlular peynirli pidesiz pazar kahvaltisi pek nadir yapariz,o kadar güzel lezzette oluyor.Canim seveceksin emin ol.
Ortasina bir parca sicacikken hemen firindan alir almaz tereyagini oturttunmu deyme keyfini sürmeye:)))
Afiyetler olsun simdiden,kizlarina kucak dolusu selam ve sevgilerimi gönderiyorum buradan,kokulu kokulu.

eXTReMe Tracker