Wednesday, February 6, 2008

DOLMA'NIN DOGUM GUNU

Merhaba Arkadaslar

Dolmanin aralik ayinda dogdugunu biliyoruz bizde yilbasindan yilbasina yasgununu kutlamaya karar verdik :)) Bu yil 2008 'e girerken dolmada 3.yasini bitirdi 4 oldu.Bu arada Kizim ve Damadim Dolma'ya dogum gunu hediyesi almislar ve hediyelerini guzel bir canta icinde getirip Dolma'nin onune koydular. Dolma cok sevindi cantayi bir o tarafa bir bu tarafa ittirdi ama maalesef icindekileri cikaramadi :)) Bayagi ugrastiktan sonra Damadim ona yardimci oldu icinden paketleri cikardi :)) Ne olabilirdi Dolma'ya uygun bir hediye tabiki cesitli tatlarda kopek yiyecekleri . Yiyeceklerine kavusuncada hickimseyi gozu gormedi yumuldu hediyelerin tadini cikarmaya :))





O kadar ugrastiktan sonra nihayet tadina bakabildi hediyesinin bakin ne kadar da mutlu gorunuyor :)) Dolma ile neler neler yasiyoruz hepsini tek tek anlatacagim sizlere :))
Hayvansever olmanin, onlarla dost olmanin ne demek oldugunu ,Insanlarin hayvan sevgisiyle daha mutlu olabileceklerini Dolma bize ispatladi isterdimki Turkiyede sokaklarda hayvanlar basibos gezmesin hepsinin bir evi olsun insanlarimiza sevgi dagitsin onlarda bir yuvaya kavussun. Umuyorum ve Diliyorum zamanla olacak.
Bu konuda hepimiz gereken duyarliligi gosterecegiz.
Herkese guzel ve mutlu gunler diliyorum.

17 comments:

Anonymous said...

aslıcım vakit buldukça sitelerinizi geziyorum çokda keyif alıyorum ayrıca dolmanın da yaşı uzun olsun ben hayvan besleyemem ama uzaktan seviyorum bakımı oldukça zor olsa gerek teyzemin kızınında köpeği var benim stres topum diyor hepinizi öpüyorum

Anonymous said...

Nice yaşlara Dolma. Afiyet olsun cici mamaların.Yine iyisin.:) Yalnız dikkat et de fazla yiyip, hastalanma...

NuR said...

Canııım, uzun ve sağlıklı yaşasın Dolmacık. Yarasın mamaları...Canım, söylediklerin çok doğru, ama insanlar birbirinin kıymetini bilmiyor, doğaya duyarsız ve hayvanlara karşı maalesef acımasız. Düzelir hepsi inşaalah demekten başka da bişey gelmiyor elden

Anonymous said...

Canim annecigim,
Dolmayi herkes melek zannediyor cunku hep en cici resimlerini koymussun, en sevimli maceralarini anlatmissin :):):)
Sayfani ziyaret eden sevgili misafirlere bende dolmanin baska bir hikayesini anlatiyim.

Dolma yemek gorunce dayanamiyor. Hatta bazen gormesinede gerek yok, kokusunu alinca, kendisinden geciyor. Bu kokunun nereden geldigini cikardiktan sonra ki genelde hep mutfagimiz oluyor, oturup yemegin pismesini bekliyor. Hemen hemen her 2 dakikada bir aglama sesleri cikartiyor. Daha sonra bu yemek masaya ulastiginda Dolma durmaksizin oturanlarin ustune cikmaya calisiyor, tirmaliyor, havliyor ve agliyor. Eger masamizin cevresinde bos bir sandalye varsa, onun ustune cikip oturuyor. Eger et urunleri soz konusuysa, malesef cogu zaman sessiz ve huzurlu olmuyor.

Bu Dolma'nin mutfak macerasi, artik sinirlendiginde cignedigi ayakkabilarida bir dahaki sefere anlatirim :):)

Bu arada, yemek tarifi sitesi olan sevgili bayanlara ictenlikte tesekkur ediyorum, soframiza renk kattiniz, annem hergun yeni birseyler deniyor, hepinizi ellerine saglik :):)

Sevgiler,
Dolma'nin (kucuk) ablasi

Anonymous said...

Ne yaparsa yapsin artik dolmaniz bizimde dolmamiz oldu sanki sevgili aslicim.
Buradan yorumlardan dolmanin maceralarini okumakta zevk veriyor bana emin olcanim.
Sevginin her türüü güzel birsey.Bende dolmasiz bir gün geciremiyorum neredeyse canim,her gün onun resmini göre göre:)))
CANIM HAYIRLI CUMALAR DILIYORUM.
SEVGILER BENDEN.

♥ KNITTING ART said...

MİMO'DAN DOLMA'YA...
Sevgili ASLI'cığım, gerçekten çok hoş onlarla uğraşmak.Yazdığın gibi bizimkinin sağlık sorunları yaşlılıktan.Ama ben onu hep ilk gördüğüm yavru hali gibi görmekteyim.Tıpkı evlatlarımızı hep eskisi gibi hatırlamamız gibi olsa gerek.Kızının yazdıkları da çok şirin.Mutluluk dolu hafta sonları diliyorum.Mine

Anonymous said...

ASLICIM KURABIYELER KATEGORISINDE TART TARIFIM:)))
ÖPÜLDÜN CANIMCIM;KOLAY GELSIN SIMDIDEN:

Aynur said...

ooo dogum gununu kutlariz :)

ayrica orda bi yerde dikkatimi cekti benim kameramdan var :)

haa ayricaaa bu pastadan kalmadi guzelim hafta sonu zebrakek yapcam sana ondan yollasam olurmu :))

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

ASlicim bu hamurda kabartma tozu yok canim:ZATEN COK INCE BIR HAMUR OLUYOR.Yagla güzel bir kiyr kiyir yenebilen bir hamur tartta.

Anonymous said...

Canim zaten biraz kati olacak pudingli kismi.
O kadar koyu olmayacak,yerken diyer tart tariflerinden farkli.
Soguyunca keseceksin,biraz daha katilasacaktir.
Öpüyorum canim,umarim memnun kalirsin:)))

Anonymous said...

IYI PAZARLAR CANIMCIM:)))
ASLICIM BAKTIM TARTI YAYINLADINMI DIYE,TATLIM MEMNUN KALDINMI BILEMIYORUM????

Admin said...

ASLICIM NIHAYET MERHABA,
BU POSTUNU CARSAMBA GUNU YAYIMLAMISIN VE BEN SIMDI GORUYORUM, COK AYIPLADIM KENDIMI, I AM SO SORRY.
O DOLMAYI BEN YERIM, DOGUMGUNUMUZ AYNI DOLMAYLA BUNDAN SONRA, NICE UZUN OMURLER DILIYORUM TATLIMA, ONU COK COK MINCIKLADIM.

YUKARDA KUCUK ABLASI DOLMANIN BIR ANISINI YAZMIS, AYAKKABILARI KEMIRDIGINI BILMIYORDUM.
AYRICA BIZIM BERTANA YAPTIGI GELDI AKLIMA, KLARNET CALMAYI BIRAKIP NEY CALMAYA GECINCE BERTANI YALAMASI, HALA AKLIMIZA GELDIKCE GULUYORUZ.

BU ARADA YUKARIDAKI YORUMLARI OKUDUM GULDENCIM ILE HARIKA TARIFLESIYORSUNUZ, GULDUM. GUZEL BIR SEY BU BLOG DUNYASI, NE GUZEL ARKADASLIKLAR KURULUYOR DIMI, HAKLIYMISIM.
CANIM BU YORUM MEKTUP GIBI OLDU, DUR DEGME BANA VAKIT BULMUSKEN DOKTUREYIM, HEM KENDIMIDE AFFETTIRMIS OLURUM. BAKARSIN HAFTAYA KADAR YINE YAZAMAM.
SANA YENI HABERLER, ELIFTEN DUYDUGUNU BILIYORUM AMA BEN YINE SOYLIYCEM.
KIRALIK STUDYOYA HER GUN GIDIYORUM, DUNYA KADAR SERAMIK YAPTIM, ILK PISIRILMELERI YAPILACAK BU HAFTA SONRA SIRADA SIRLAMA ISLERIM VAR, TAMAMI 25 PARCAYI BULDU, HARIKA SEYLER OLDU, ONLAR BITINCE HEM SANAL PAYLASACAGIZ HEM GERCEK PAYLASACAGIZ. REZZAN VE SIZIDE TANISTIRACAGIM BIR ARAYA GELIRIZ. SERAMIKLER PISTIKTEN SONRA.
BU ARADA OKULUM CARSAMBALARI DEVAM EDIYOR VE BEN COK GUZEL BIR TEKLIF ALDIM OGRETMENIMDEN, DETAYLAR SONRA, INTERVIEW VAR ONU ATLATAYIM, GERISI SURPRISE OLSUN.
COK OPUYORUM SENI ASLICIM, GUZEL SAGLIKLI VE NESELI BIR YENI HAFTA DILERIM, SEVGILER SELAMLAR TUM EV HALKINA...

Anonymous said...

Selam aslicigim;
Güzel bir hafta dilemeye geldim canimcim,ayrica tarttan memnun kaldiginiz icin bende cok memnun kaldim.Talim afiyetler olsun:)))

Anonymous said...

biz de iyi ki dogdun dileklerimizi gönderelim o zaman,

http://erolaslan.blogcu.com/

one ben bir sey said...

ASLICIM,
DOLMA YENİ YAŞINI GÜLE GÜLE ESKİTSİN
SAHİPSİZ KEDİCİKLERİN VE KÖPECİKLERİN EVLERİ OLMASI ONLARINDA MUTLU YAŞAMALARI DİLEKLERİMLE
SEVGİLER

bedaliza said...

ASLICIM OBUR DOLMAYI GÖRMEYE GELDİM)))) BEN DOĞUM GÜNÜNÜ KAÇIRMIŞIM ÖZÜR DİLERİM.SAĞLIKLI UZUN BİR ÖMRÜ OLSUN İNŞALLAH.BİZİM BİR PARÇAMIZ OLUYORLAR DİMİ.AYRICA TAKILARIM RESİMLERİM İÇİN GÜZEL YORUMLARINA DA ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM ÇOK NAZİKSİN CANIM.İYİ GECELER SEVGİLER

♥ KNITTING ART said...

SEVGİ...
Aslı'cığım DOLMA'yı özledikçe onun resim bölümüne "yorum" bırakıyorum.Harika fikirlerin ve yazdıklarına çok teşekkür ederim.Bebek modellerini ben de çok seviyorum.Bizimkilerin de daha "torun"gibi niyetleri yok ama-boşveeer.Sağlık olsun.Aile bireylerine "hazırlık" yaparak oyalanıyoruz.Herşeyin "hayırlısı"SAĞLIK oldukça-hepsini göreceğiz inşallah.Sevgi dolu günler ve çok selamlar gönderiyorum.Mine

eXTReMe Tracker