Tuesday, March 18, 2008

Havuclu Patates Oturtmasi

Arkadasimiz http://yemekguncesi.blogcu.com/ Porselen Demlik Cay Saati etkinligi 19 'a ev sahipligi yapiyor ve etkinligine benide davet etti. Nazik Daveti icin kendisine tesekkur ediyorum ve bende bu tarifimle katiliyorum. Kolayliklar ve bol katilimli bir etkinlik diliyorum arkadasimiza.



Yemek yaparken ben kendimden de birseyler katmayi severim Patates oturtmasini bu sefer havucla denedim cokta lezzetli oldu tavsiye ediyorum herkese. Patatesle havuc yana yana cokta guzel oldu :))

Yapilisi:

Once Patateslerimizi dograyip kizgin yagda kizartiyoruz ve yemek tenceremize aliyoruz.
Baska bir kapta cok az sivi yag ile kuru sogani kavuruyoruz icine kiyma,yesilbiber,domates,karabiber,tuz,pulbiber,maydonoz ,sarimsakve cok az salca atarak hepsini ateste soyle bir kavuruyoruz fazla pisirmemek kaydiyla.
Hazirladigimiz ici de patateslerin uzerine yayip , en uste domates dilimleri ve havuclarimizi diziyoruz. cok az bir su ilave edip 15 dakika kadar pisirip sevrise sunuyoruz.

Denemek isteyenlere afiyetler olsun.

Guzel gunler diliyorum hepinize.

23 comments:

Anonymous said...

Merhaba
O havuçlar ne kadar güzel öyle:) Minicik, yavru havuçlar:) Ellerine sağlık. Hergün yeni birşeyler üretiyorsun. Yiyenlerede afiyet olsun.:) Bu çay saatleri artık sanal değil, gerçek olsa biz de davet edilsek, o güzel yemekleri afiyetle yesek daha iyi olacak.:)Ekrana bakıp, yutkun yutkun nereye kadar...

Anonymous said...

SELAMM mmmm ellerine sağlık arkadaşım enfes görünüyorr oturtmaa miss gibi tarifini aldım yayında canım davetimi kabul edip katıldığın için çok teşekkürlerr güzel akşamlarr

NuR said...

Sevgili Aslı, oğluşum küçükken her birşeyi yesin diye ben de havuç koyardım. Kışın güzeeeel bir turşu ile üffffff çok güzel olur. Ellerine sağlık
Sevgiyle kal

Admin said...

ASLIM COK GUZEL GORUNUYOR VALLA, ELLERINE SAGLIK CANIM, BEN COK SEVERIM BOYLE KIYMA PATATES BIR ARADA, NEFIS OLMUSTR EMINIM.
COK OPTUM SEVGI VE SELAMLAR EVDEKILEREDE...

Aynur said...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, mevlid kandilin mübarek olsun...

Anonymous said...

CANIM ASLICIGIMMM,MIS GIBI BIR PATATES OTURTMASI YAPMISSIN OHHHH...OTUR KEYFINI S�R ANACIGIMMM,YANINDA EV YAPMASI SICACIK EV EKMEGIDE NE G�ZEL GIDER:)))

Y�pranm� ve kat�la�m� g�n�lleri rahmet meltemiyle ye�erten E�siz Peygamberimizin do�um g�n� olan Mevl�d Kandilinizi en kalbi duygular�mla tebrik ederim G�lden

sarımutfak-hande said...

mrb
hiç havuçlusunu denememiştim
eline sağlık güzel olmuş
sevgiler
iyi kandiller

one ben bir sey said...

ASLICIM ,
BENDE KANDİLİNİZİ KUTLUYORUM HAYIRLARA VESİLE OLUR İNŞALLAH ,
TAŞINMA TELAŞIM BİR DERECE BİTTİ YERLEŞTİM AMA HALA YERLEŞİYORUM YOĞUNLUK ÇOK
SEVGİLERİMLE

Aynur said...

1 nisandan itibaren yayinlanmaya baslayacak efenim tarifler :) Simdilik göremiyoruz...

bedaliza said...

CANIM KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.NİCE HAYIRLI KANDİLLERE NASİP ETSİN İNŞALLAH.CANIM YA BEN DOLMAYA ÇOK ÜZÜLDÜM.((((ÇOK MAHSUN BAKIYOR PENCEREDEN KIYAMAM BEN ONA.İÇİNDEN NELER GEÇİYOR KİMBİLİR.İÇİM PARÇALANDI VALLA.İNŞALLAH EŞİN GEÇ KALMAZ.AY ÇOK ÜZÜLDÜM YAAAAA.CANIM BENİM İYİ BAK ONA.ÖPÜYORUM SİZİ

♥ KNITTING ART said...

AHH ASLI'CIĞIM,
Gene harikalar yaratmışsın, hemen deneyeceğim tatlım.Kadın'lara uygulanan "vahşet" diyebileceğim haberi okuduğum zaman, ben de duymadığım için, neye uğradığımı şaşırdım. Belki DERS alanlar olur diye sayfama koydum.Aile'deki diğer "Havhav"resimlerinden birkaç tanesini DOLMA'cık için düzenledim.
Vakit bulunca bakarsın belki.Hayırlı KANDİLler diliyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Admin said...

Aslicim bende senin kandilini kutlarim canim, unutmusum ben bu gun kandil oldugunu. tum ev halkina selamlar hepinizin kandili mubarek olsun, sevgiler

Anonymous said...

mmm yoğurtla ne güzel gider ellerine sağlık

Anonymous said...

ASLICIGIM HAYIRLI CUMALAR CANIM,HERSEY GÖNLÜNCE OLSUN.
SEVGILER BENDEN.

Anonymous said...

canimmmm cok tesekkür ederim aslicigim.canim hamur tarifi gercekten cok güzel oluyor.
ne biliyorsam paylasiyorum.yardimci olabiliyorsam ne mutlu aslicim
sevgiler canimmmm.

made in funda said...

mmm resm süper çıkmış lezzette belliki şahane.eline sağlık canım.ben de severim bu yemeği bir de böyle deneyelim..sevgiler..

one ben bir sey said...

aslıcım,
fıkra olmasada yerine geçecek yiğit özgür karikatürlerini yayınlamaya başladım ,bu yemek tam benlik ben bunu yapmazmıyım şimdi mmmmmm
sevgilerimle

bedaliza said...

CANIM NASILSIN DOLMAM HALA ÜZGÜNMÜ.GEÇEN SEFER DOLMAYA YAZMIŞTIM ŞİMDİ DE PATATESE YAZAYIM DEDİM.NE KADAR SEVERİM BİLSEN.ÇOK DA İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK.NERDE KİLO YAPAN YEMEK BEN İÇİNDE)))OOOOOF OF.NASIL KURTULUCAM BEN BU KİLOLARDAN.SENİ VE DOLMAMI ÖPÜYORUM CANIM SEVGİLER

bedaliza said...

ASLICIM www.dahafazla.blogcu.com BENİM KÜÇÜK ERKEK KARDEŞİM.SAÇMA BİR İDDİA YÜZÜNDEN ŞİİR YAZMAYI BIRAKTI.AMA BEN ÇOK FAZLA ÜSTÜNE GİDİYORUM İNŞALLAH YAZMAYA BAŞLATICAM ONU.ÇÜNKÜ TEHDİT ETTİM.EĞER SEN ŞİİR YAZMAZSAM BEN DE RESİM YAPMIYACAM DİYE.BUNA DAYANAMAZ YAKINDA YAZAR BİR ŞİİR.İLGİNE ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.SAOL.DOLMANIN CAMDAN BAKIŞI BENİ KAHREDİYOR YAAAA(((((((((

Anonymous said...

merhabalar ziyaretiniz ve dilekleriniz için teşekkür ederim
hiç tanımadığınız birine verdiğiniz destek takdir edilicek kadar güzel teşekkür ederim.

Anonymous said...

merhabalar ziyaretiniz ve dilekleriniz için teşekkür ederim
hiç tanımadığınız birine verdiğiniz destek takdir edilicek kadar güzel teşekkür ederim.

Aynur said...

patates ve havuc arkadasdir zaten::))

ellerine saglik

yukarida kizlarinizin yorumlarini okudum ne guzel yaa...

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

eXTReMe Tracker