Monday, February 18, 2008

SEFTALILI TART


Sevgili arkadasim http://guldencehobi.blogcu.com/ tarifini bende yaptim cok begendik herkese denemesini tavsiye ederim. Tarifi bende yayinliyorum yapmak isteyenler icin.

Meyvali olmasi nedeniyle hafif ve guzel bir tart.


Tarifi:

Hamur icin:

1.5 su bardagi un

1 yumurta

150 gr margarin oda isisinda olacak

4 corba kasigi seker

bir tutam tuz

Hepsini karistirip biraz sert bir hamur elde ediyoruz. Pisirecegimiz tart kabina hamuru yerlestiriyoruz ve kenarlarini yukari tasacak sekilde ayarliyoruz.

Muhallebi icin :

2.5 su bardagi sut

2.5 corba kasigi nisasta

1 kutu seftali konserve (seftalilerin yarisini ustunu suslemek icin ayiralim)

1 paket vanilya

2 corba kasigi seker

Seftalileri suyu ile birlikte ezelim ve diger malzemeleride katarak puding kivaminda pisirelim.

Pisen muhallebiyi hamurun uzerine dokelim. Ayirdigimiz seftali taneleri ile susleyelim. Uzerine ceviz , fistik koyabiliriz. Isinmis firinda pisirelim.

Afiyet olsun arkadaslar.

14 comments:

Aynur said...

ooo bende aksam tart yaptim ne tesadüf :) hafta sonu yapacaktim kismet olmadi.

eline saglik süper olmus

Bu arada adini bilmiyorummmm :((

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

made in funda said...

çok lezzetli.ağızlara layık.eline sağlık canım.

bedaliza said...

ÜFFF ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM

TATLI DİYAR said...

MERHABA
ELLERİNİZE SAĞLIK TART NEFİS GÖRÜNÜYOR.
BROWNİ ÖLÇÜLERİNDE KARIŞIKLIK OLMUŞ.
İKAZINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)
DÜZELTMELERİ YAPTIM BUYRUN LÜTFEN
UMARIM DENER VE BEĞENİRSİNİZ
HOŞÇAKALIN...

TATLI DİYAR said...

tekrar merhaba
tarifi umarım beğenirsin
kabartma tozunu unutmadım canım koymadım bilerek tadı ve dokusu bozuluyo koyunca bu tarifte
bide bi püf noktası ertesi gün daha da güzel oluyor:)
ben de sürekli browni tarifi deniyorum şimdiye kadar hiç etinin tadına yakın tutturamadım bu en yakını geldi bana ve yiyenlere
yani benim gurmelere:)))))))))

birde seni cafemize davet etmek isterim http://www.ayyachat.blogspot.com/

gelirsen çok sevinirim
görüşmek üzere hoşçakal...

Aynur said...

ayy pardon yaaa aslinda biliyormusum adini tüh nasi yaptim bu hatayiiii :::(((

Asli en deger verdigim isim aslinda biliyodum ama ama ama :(

kafemizede davet edilmissin görüyorumki:) arada ugra iki laf edek ::))

öpüyorum

selamlar

aynurdantarifler.blogspot.com

one ben bir sey said...

Aslıcım ,
çok hafif ve çok güzel olmuş görünüyor afiyetler olsun
sevgilerimle
hava soğuk bırrrrr

♥ KNITTING ART said...

Günaydııın Aslı'cığım ve de Dolmacık..
Oooo tart ları yedik-poğaçaları hallettik-gene aldık kiloları dönüyoruz.Hatta birde"kanıt" göndereceğim "citytalking" de olacak- işler biter bitmez :)
Ellerine sağlık canım, çok lezzetli görünüyorlar-Sevgilerimle

Admin said...

ASLICIM, BU TARIFI GULDENDE OKUYUP GOZ KOYMUSTUM, SEN BENDEN ONCE DAVRANMISIN, GUZEL OLDUGUNU YAZIYORSUN EH ARTIK MUTLAKA DENEMEK LAZIM, BEN GULDENIN PORTAKALLI YOGURTLU MUHALLEBI KIVAMINDA BIR TATLISINI DENEDIM NEFIS OLDU, BIZIMKLER COK BEGENDI TAVSIYE EDERIM.
CANIM BU YEMEK SITELERI SAGLSUN DEGISIK TATLAR KESFEDIYORUZ SAYELERINDE, ELLERINIZE SAGLIK HEPINIZIN.
DOLMAYA VE EVHALKINA SELAMLAR.

Anonymous said...

ASLICIM MERHABA CANIM:)))
Basagligi dileklerin icin coook tesekkür ederim canim,bu güzel tart tarifine ilk yorumu ben birakmak isterdim!!!
Malesef kacirmisim.
Canimsin gercekten tarifi o kadar güzel uyguladinki rengi süper olmus,ye beni diye bagiriyor adeta.
Ben lezzetini bildigim icin canim,sana insallah afiyetler olmustur,keyif almissindir yerkenn diyorum.
CANIM KUSURUMA BAKMA EMI.
BILIYOSUN ZOR GÜNLERIM BENIM IKI GÜNDÜR ZOR OTURUYORUM PC BASINA.
HAZIRDA BEKLEYEN PIRASA TARIFIMI YAYINLADIM BU GÜN,YOKSA TARIF YAZACAK HALIMDE YOKTU.BLOG BOS KALMASIN,ZIYARETCILERIM ALISKINLAR BENDEN TAZE TARIFLERE DIYE YAYINLADIM IYI OLDU.
IYI GÜNLER ASLICIGIM GÖRÜSÜRÜZ.

Anonymous said...

Merhaba aynı tart hamurunu ben yaptım fakat keki çok sert oldu. Yiyemedik, attım. Ben unu 2 bardak koymuştum ondan mı oldu acaba? Sizin ki çok güzel gözüküyor. Neyse birgün yaparsın, beraber yeriz.:) Size afiyet olsun...

TATLI DİYAR said...

slm
tarifi denedinmi merak ettim cnm
banada yazarsan sevinirim
sevgiler...

bedaliza said...

aslıcım merhaba canım.yorumuna çok teşekkür ederim.kesinlikle yapabilirsin.sadece malzeme temin et.ben sana detaylı anlatırım istersen.bakarak da yapabilirsin.aynını yapman beni mutlu eder.sormak istediğin herşeyi sor.sana zevkle yardım ederim.sevgiler canım

Anonymous said...

ASLIMMM CANIMSIN CANIM.
BU ÜNLERIMDE SENIN GIBI ARKADASLARIMIN YORUMU ILAC GIBI GELIYOR BANA CANIM.
ALLAHTAN DILEGIM COCUKLARIMA ALLAH GÜZEL YAZILAR YAZSIN INSALLAH DIYORUM.
VALLAHI ASLCIGIM INAN KIZ GIBI YUVARLADI GITTI KURABIYELERI GÖRMELISIN,COK GÜLMÜSTÜK BIZ BU KURABIYELERI BIR IKI HAFTAYA YAKIN OLUYOR OGLUMLA YAPALI.O KADAR GÜLMÜSTÜKKI ANLATAMAM.
HANI DERLERYA COK GÜLME BASINA BIR HAL GELECEk,AYNEN ÖYLE OLUYORMUS.4 GÜNDÜRDE AGLIYORUZ.

eXTReMe Tracker