Sunday, January 27, 2008

Dolma'nin Kiz Arkadasi Sakura




















Dolma'nin kiz arkadasi Sakura ile tanisalim. Oncelikle "Sakura"nin anlamini aciklayayim. Sakura, Himalayalar, Hindistan, Cin, Japon ve Kore'ye ozgu olan bir cins kiraz agacina verilen isim. Kendi de ismi gibi cok guzel ve narin.
Sakura zaman zaman Dolma'yi ziyarete gelir, cok utangac bir kiz olmasina ragmen Dolma ile pes pese kosturup oyun oynarlar. Guzel vakit gecirirler.



Sakura gittikten sonra Dolma hem uzgun hemde yorgun olur. Yatar ve dinlenir. Yalniz yastiksiz kesinlikle uyumaz, bazen ustune battaniyede isteyebilir :)

Dolma herkese guzel bir hafta diliyor...

12 comments:

Admin said...

ASKIM BENIM O YAA, YERIM BEN SENIDE KIZ ARKADASINIDA. NE GUZEL BIR ISMI VARMIS ARKADASININ, TAM BIZIM DOLMAMIZA YAKISIR BIR GELIN. O UZGUN YATMALARINA KIYAMAM BEN SENIN, CANIM BENIM CANIM.
COK OPUYORUM DOLMAMI VE ANNESINI, SIMDIDEN GUZEL BIR HAFTA DILERIM ASLICIM.D
DOLMAYI SANAL SANAL SEVDIM GIDIYORUM :)))

Anonymous said...

Ay...aslicim bayildim dolmaya:))
Köpeciginin(cok özür diliyorum böyle isimlendirdigim icin)Ismi dolma idi deyilmi:)))
Benim ablamda evinde köpecik besler.
Seninkinin kardesi rengi tügleri bakisi sanki biran onu görüyorum sandim.
Bizim hanim kizimizin adida leydi.
Canim cok sevmimli sadik dost yaratiklardir köpeklerde,ben evede beslemeye cesaret edemedigimden,evcil hayvanim hic olmadi.
Malum ilgi alaka istiyorlar,bebeler gibi.
Canim benimde basima geliyor blogcuda cogu kez ayni sorun yorum yazmakta.
BENDE FARKINDAYIM SORUNUN.
COK ÖPÜYORUM;SEVGILER ASLIM.

NuR said...

Ay ben onları yerim, böyle yakışıklı bir delikanlıya, tabii ki fıstık gibi kız arkadaş yakışır, Dolma beyimiz de pek bir rahatına düşkün, "yastıksız yatmam abi" diyooo...Valla işlerini biliyorlar, al biriniz vur Maçoya, oda pek keyfine düşkün

Anonymous said...

Canim asliiiiim:)))
Ne demek aslicim,istedigin zaman ugrayip tariflerime yorumunu birakiyorsun sen,beni hic aksatmiyorsunki güzelim benim.
Özellikle bu pideyi uygulamani isterim aslicim,kiymali piseyi aramazssin bunun lezzetinin yaninda.Iddia ediyorum.
Bu pazar dene bence:)))

ebru said...

Merhaba sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum ve dolmaya bayıldım diyorum. Çok tatlı. Nazar değimesin ona burada. Bu arada kardeşinizi seçtiğinizi duydum. Çok sevindim. Bu konuya duyarsız kalmadığınız için teşekkür ederim. Sevgiler.

Anonymous said...

MERHABA ASLICIM:)
SANA IYI GECELER DILEMEYE GELDIM.
CANIM NASILSIN?
SEVGILER BENDEN.

Anonymous said...

MERHABA ASLICIM DOLMA VE KIZ ARKADAŞINA BAYILDIM DOLMA BİLE KIZ ARKADAŞ BULDU BİZ MİYASEYLE HALA OTURUYORUZ İKİSİDE ÇOK ŞEKERLER HERKESE SELAM ÖPTÜM

Anonymous said...

ASLICIM MERHABA;
HAYIRLI CUMALAR DILERIM TATLIM.
Görüsmek ümidiyle.

Anonymous said...

ASLICIM TAMDA TARAK BÖREGIMI YAYINA KOYDUM,YORUMUN GELDI.ONAYLADIM AMA SEN CIKMISSIN.KAHVALTILIK KATEGORIM YENI.ILK TARIFIMI YAYINLADIM.COKTAN BERI KAHVALTILIKLARIMIDA YAYINLAMAK ISTIYORDUm,OLDU SONUNDA.
SON TARIFIM TARAK BÖREGIMIDE DENEMELISIN KIZLARIN ONUDA BIR GÖRSÜN BAKALIM.
GÜLDEN TEYZELERINE NE NOT VERECEKLER:)
Bu arada merak ettim kizlarnin ismlerini,yaslari kac???

bedaliza said...

aslıcım nasıl başım ağrıyordu bloğuna girince anlatamam ama dolma ve sen beni güldürdünüz valla.resimler ve senin anlatımın süper.hele o yastıkta yatması beni öldürdü ayyyyy çok tatlılar yaaaaa bittim.kanadaya gelesim tuttu)))şakura da fıstık yani)))çok yakışıyorlar çiftlenmeden ne çıkar acaba merak ettim)))))

♥ KNITTING ART said...

ASLI'cığım-Ben onları yerim yaaa...
Ne kadar tatlılar-kızıma da gösteriyorum-o da çığlıklar atıyor.Muhteşemler-ne güzel oynuyorlardır...Gözümde canlandırıyorum da...KOLYE de harika olmuş-ellerine sağlık. Benden de sizlere güzel hafta sonu dileklerimi gönderiyorum.

one ben bir sey said...

ASLICIM,
VALLA ÇOK ŞİRİNLER BAYLDIM OYUN SONRASI NAPİ DE HARİKA YASTIKLI HEMDE YAKIŞIR DOLMAYA
SEVGİLERİMLE
HAVA DÜN SİSLİ İDİ FAKA BUGÜN FENA DEĞİL

eXTReMe Tracker