Tuesday, April 22, 2008


6 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
HULYA said...

Sevgili Aslı,
Etkinliğimize katılımın için çok teşekkürler.Sayfada yerini aldı sen de sayfanda yayınlayabilirsin.Üstteki yorum virüslü onu istersen sil.sevgiler

Anonymous said...

ASLICIGIMMM CANIM YUKARIDAKI YORUMU MERAK ETTIM ACABA BIZDEDE VARMI BÖYLE YORUMLAR.ARKADAS VIRÜSLÜ YORUM DIYE SENI UYARMIS.KIMBILIR BÖYLE BIR VIRÜSMÜ ALDIM DERSIN?????
SAYFADAKI SORUNU ANLAYAMIYORUM INANKI COK CANIM SIKILIYOR.
YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM,SAGOLASIN TATLIM.

. said...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))
Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir.
Dostlugun en büyük Armağan Bana.
Iyiki varsııınnn.sevgilerimle

bedaliza said...

MERHABA ASLICIM.NASILSIN .MERAK ETTİM SENİ SEVGİLER CANIM

♥ KNITTING ART said...

Selam ve sevgiler Aslı'cığım.Mutluluklar sizlerle olsuuun...:o)

eXTReMe Tracker