Friday, May 9, 2008

ANNELER GUNUNUZ KUTLU OLSUN


13 comments:

bedaliza said...

aslıcım merhaba .çok teşekkürler mesajın için.çok tatlısın.senin de anneler günün kutlu olsun.nice yıllarda anneler günü kutlaman dileğiyle sevgiler.yerim ben dolmamı ben de onu öpüyorum ))))tatlı şey

Anonymous said...

ASLICIGIM CANIM COOOK TESEKKÜR EDERIM COK SAGOLASIN.SENINDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.EVLATLARIN VE AILENLE BIRLIKTE COK UZUN YILLAR MUTLULUK SAGLIK,SIHHAT ILE GECIRECEGIN GÜZEL ANNELER YILIN OLSUN INSALLAH.
CANIM HEMEN GELEMEDIM KUSURA BAKMA.YOKSA ANINDA ULASIYORDUM BILIYORSUN.
SEVGILER IYI AKSAMLAR.

Anonymous said...

ASLICIGIM CANIM COOOK TESEKKÜR EDERIM COK SAGOLASIN.SENINDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.EVLATLARIN VE AILENLE BIRLIKTE COK UZUN YILLAR MUTLULUK SAGLIK,SIHHAT ILE GECIRECEGIN GÜZEL ANNELER YILIN OLSUN INSALLAH.
CANIM HEMEN GELEMEDIM KUSURA BAKMA.YOKSA ANINDA ULASIYORDUM BILIYORSUN.
SEVGILER IYI AKSAMLAR.

Admin said...

sevgili aslim bende senin anneler gununu kutlarim canim, allah nice mutlu annneler gunu yasatsin yavrularinla birlikte.
cok optum, kucak dolusu kir cicekleri ve sevgilerimi birakiyorum sana.

Not,3 gun once murat in apandistini aldirdik, aniden surpriz yapti bize.)))

rümeysaninrüyasi said...

MERHABA ARKADASIM BIR GUN BAHAR OLMAK ISTERSEN CICEKLERIN DAIMA ACIK OLSUN BIR GUN CICEK OLMAK ISTERSEN YUZUN HEP GUNESE DONUK OLSUN VE BIR GUN BIRINI SEVERKEN KALBIN HEP ONUNLA OLSUN
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

one ben bir sey said...

ASLICIM,
ANNELER GÜNÜNÜZÜ KUTLUYORUM EVLATLARINIZLA SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLİYORUM
SEVGİLERİMLE

NuR said...

Sevgili Aslı, evlatlarının iyi günlerini göreceğin, nice anneler günü dileklerimle
Sevgiyle kal

Anonymous said...

Merhaba
Dıkılıden sevgılerımı yolluyorum. Anneler gunun kutlu olsun. Bıraz gec oldu ama bılıyorsun burada ınternetım yok. Saglıklı ve mutlu nıce anneler gunu kutlaman dılegıyle...

♥ KNITTING ART said...

ASLI'cığım Hoşgeldin canım,
İnternette bazı problemler nedeniyle-bazı bağlantılarımı açamıyordum.Neyse bu sorunu şimdilik düzelttim.Yazılar da birikmişti tabi...Beğenmene sevindim tatlım.Dolmayı mıncıklar,sana ve ailene güzel günler dilerim, sevgilerimle...

bedaliza said...

MERHABA CANIM BEN DE SANA GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.NAZİK DUYARLI YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SENİN GİBİ GÜZEL İNSANLARIN BURADA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜKÇE BLOĞUMA DAHA ÇOK SARILIYORUM SAOL ASLICIM.MESAJINI YAYINLADIM.GÖRÜR VE DE YAZAR DİYE UMALIM TATLIM.SENİ DE DOLMAMI DA SEVGİYLE ÖPÜYORUM HOŞÇAKAL

bedaliza said...

MERHABA CANIM BEN DE SANA GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.NAZİK DUYARLI YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SENİN GİBİ GÜZEL İNSANLARIN BURADA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜKÇE BLOĞUMA DAHA ÇOK SARILIYORUM SAOL ASLICIM.MESAJINI YAYINLADIM.GÖRÜR VE DE YAZAR DİYE UMALIM TATLIM.SENİ DE DOLMAMI DA SEVGİYLE ÖPÜYORUM HOŞÇAKAL

Admin said...

canim aslicim
biliyorsun cok telas var bu aralar, en kisa zamanda yenileyecegim, pazar gununden sonra coook vaktim olacak. su yolcu isinide bir atlatayimda.
cok tesekkur ederim canim icten dostluguna arkadasligina...
herkesi cok optum, selamlar...

NuR said...

Sevgili Aslı, nasılsın, seni ve dolmayı öptüm. Maçonun da selamlarını iletiyorum dolmaya:))))
Sevgiyle kal

eXTReMe Tracker