Thursday, January 17, 2008

Meyvali Puding

Sevgili Arkadasimizin http://guldencehobi.blogcu.com/ sitesinden aldigim tarifi bir yanlis anlama sonucu bende farkli sekilde yaptim. Meyvali pudingleri bizde cok severiz bunun icinde acele denedim guldencigimin tarifini.

Pistikten sonra kaselere aldim ve bazilarinin ustunu meyva,ceviz ile susledim.


Bazilarini da sadece ceviz ile susledim herkes arzu ettigini secti.
Tarifim soyle:
1 Buyuk konserve kayisi
1 kilo sut
1 su bardagi seker
1 su bardagi un
1 paket krem santi
Vanilya
1/2 limon suyu
Yapilisi:
Konserve kayisiyi suyuyla birlikte el mikserinde cirptim (icinden butun birkac kayisi ayirdim).
Seker, un, krem santi, vanilya, limon suyunun hepsini ilave ederek tekrar mikserledim. En son sutu yavas yavas katarak karistirmaya devam ettim. Sonra ocakta hafif ateste pisirdim kaselere aldim. Uzerini suslemek icin herkes kendi sevdigi seyleri kullanabilir.

Denemek isteyenlere afiyet olsun.

15 comments:

Admin said...

ASLICIM NEFIS OLMALI TADI, COK GUZEL GORUNUYOR, DAHA ONCE PISIRDIKLERINI YEDIGIMDEN BILIYORUM, BIZDEKI TATLI ISLERINE BAKAN ELIF HANIMA HEMEN SOYLEYECEGIM BENDE ISTEREM DIYE.
SEVGILER SELAMLAR TUM EV HALKINA CANIM.

♥ KNITTING ART said...

ASLI'CIĞIM İYİ GECELER...
Ellerine sağlık, harika görünüyor-açta değildim ama tatlıya hiç dayanamam:))Afiyetle yemişsinizdir umarım.Güzel yorumlarına çok teşekkürler canım, TV'de izleyecek birşey olmadıkça benim kızlara örüp duruyorum.Sayfamın başındaki KARAŞIN KUÇU'yu seni ve DOLMA'yı düşünerek bastım.Umarım görmüşsündür,sevgilerimle-MİNE

♥ KNITTING ART said...

ASLI'CIĞIM İYİ GECELER...
Ellerine sağlık, harika görünüyor-açta değildim ama tatlıya hiç dayanamam:))Afiyetle yemişsinizdir umarım.Güzel yorumlarına çok teşekkürler canım, TV'de izleyecek birşey olmadıkça benim kızlara örüp duruyorum.Sayfamın başındaki KARAŞIN KUÇU'yu seni ve DOLMA'yı düşünerek bastım.Umarım görmüşsündür,sevgilerimle-MİNE

Anonymous said...

Asli Teyzecim Merhaba,

Annem " Asli teyzenin sitesine muhakkak gir bir ara" dedi , bende annem der demez vakit kaybetmeden ziyaretine geldim :)) Simdi anliyorum sebebini, bizim bu tatliyi acilen denememiz gerekiyor, cunku cok guzellll gorunuyor, Ellerine , emegine saglik.

Guzel bir hafta sonu diliyorum herkese selamlar

Elif

Aynur said...

ses kontrol bir ki üc dört ::)) pudinglerde yapilirmisda yayinlanirmisda oy oy :) eline saglik canim...

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

Canim aslim geldiiim geldiiiim!!!

Canim yerim ben senin pudingli tatlini ...vallahi cok süper görünüyor,benimkindende güzel.ellerine saglik afiyetler olsun arkadasima benim.

Canimsin ne kadar muhtesem bir görüntüde olmus,her iki selkildede kasede sunum harika olmus canim,bende deneyecegim senin yanlis anlamayla yaptigin sekilde yapacagim bir dahaki seferde canim bu tatliyi.
Canimcim evet arkadasa etkinlik tarifi hazirlarken gecti zamanim bu gün,sonrada her iki bloguma bunu yainlamak...epeyce vakit aliyor sekerrrr.
Gec kaldim özür dilerim,hayirli cumalar dilerim aslicim benim:)))

Anonymous said...

Bu tatlıyı en kısa zamanda denemem lazım.:) Konserve kaysı bulabilir miyim bilmiyorum. Normal kaysıyla yapsam olur mu acaba? Bilgisayarla yiyecek gönderilebilse ne güzel olurdu değil mi? Siz ordan yapar gönderirdiniz, biz de burda yerdik.:))

Anonymous said...

ASLICIMMM,uyudunmuuu?
Yaptinmi peynirliyi merak ettim,memnun kaldinmi sekerim:)))
Iyi geceler dilerim güzelim benim.

Admin said...

SEVGILI MIYASECIM HENUZ TANISMADIK AMA TANISALIM BEN ASLININ TORONTO DAN ARKADASIYIM MERHABA.
SIMDI BEN NIYE TANISIYORUM SENINLE BILIYORMUSUN, HANI DEMISINYA YUKARIDA BILGISAYARLA YEMEK GONDEREBILSEK DIYE, BENCE SEN BU ISTEN ZARARLI CIKARSIN, BIZIM GONDERECEKLERIMIZI BEGENMEYIP BIZE ACIYIP ORADAN GONDERMEYE BASLARSIN, MESELA BEN KUCUK SIVRI BIBERLERDEN VE DOLMALIK BIBERLERDEN ISTIYORUM, KUCUK BOYLARDAN OLSUN MUMKUNSE, DAHA COK SEY VARDA AYIP OLMASIN DIYE BIR DAKI SEFERE YAZAYIM DIGERLERINI, COK OPTUM, GURBET KUSLARINDAN SEVGILER SELAMLAR SIZLERE...

Anonymous said...

Günaydin aslicigimmm,iyi pazarlar canim.Pide´nin lezzetinden memnun kaldigini yazmissin canim,memnun oldum.Görüntüsün bir dahaki yapisinda dahada iyi olacaktir emin olki.
SEVGILER.

Anonymous said...

Hatice Hanım canınız sağolsun:) Siz isteyin ben gönderirim. Ama yazın gelmesini beklemeniz lazım. Malum şu anda kış ve herşey donmuş vaziyette. Ben yaz gelince bahçede sebze yetiştirmeye başlayacağım. O zaman size organik meyve ve sebze gönderirim.:)) Nasılsa gelen giden eksik olmuyor. Sizin elişlerinizde çok güzel. Ellerinize sağlık. Elif'e de selamlar. Hoşçakalın...

Anonymous said...

ASLICIM SELAM CANIM:
Aslinda bu gün kac kez gittim geldim bloguna ben bile bilmiyorum sayisini,Pideyi belki yayinlarsin bende görürüm diye.
Canim sen cok yüce gönüllü bir arkadassin,cok sagol.Özellikle bu günkü tarifi denemeni istiyorum bakalim bunuda sevecekmisin,damak tadimiz yakin birbirine diyede düsüünmeye basladim aslicim.
Tariflerimden gönlünce yararlanabiliyorsan ne mutlu bana canim.
SEVGILER ÖPÜLDÜN.

bedaliza said...

merhaba aslıcım.çok teşekkür ederim.bebeğimin boynunda çok daha güzel duruyor haklısın canım)))arkadaşına da teşekkürler keşke yazsaydı ona da teşekkür ederdim.bu arada bu yemekler tatlılar kanıma giriyor yahu.şimdi şeytan diyor git mutfağa puding yap )))ellerine sağlık öyle güzel görünüyorki sevgiler canım

Anonymous said...

Aslicim sendeyim:))))

Sende bende komsuluk yapiyoruz kardes kardes,aramizda sadece ve sadece bir okyanus varyaaaa...biz o okyanuslarida asariz birgün insallah:))))

one ben bir sey said...

Aslıcım,
Biraz gecikmeyle geldim ama umarım en süslü pudinglerden banada kalmıştır.Pudingi seviyorum hem hafif hemde ben süt içemediğim için kalsiyumuda puding gibi tatlılardan alıyorum helede süslenmişlerse değmeyin keyfime...

eXTReMe Tracker