Friday, May 30, 2008

TAKILAR











28 comments:

Anonymous said...

Bu sefer ilk yorumu ben yaziyorum :)
Cok guzel olmuslar, ne zaman yaptin bunlari anne?
Hem gunduz hemde aksam disari cikildiginda takilabilecek seyler olmuslar, ellerine saglik.
Takacaklar simdiden gule gule kullansin :)

bedaliza said...

ASLICIM İYİ PAZARLAR.BU TAKILARI SEN Mİ YAPTIN.BELİRTMEMİŞSİN.EĞER SEN YAPMIŞSAN TEBRİKLER VALLA HARİKALAR ÇÜNKÜ.ÇOK ZARİFLER.CANIM BENİ ZARİF YORUMLARINLA ÇOK MUTLU EDİYORSUN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEZEN KIZINMI? TANIŞALIM SEZENCİM )))) ANNEN GİBİ SEN DE ÇOK TATLISIN EMİNİM SEVGİLER SİZLERE

Anonymous said...

Görüyorum ki hiç boş durmuyorsun. Sürekli birşeyler üretiyorsun. Ellerine sağlık:) Bu kadar enerjiyi nerden buluyorsun? Senin ki bir koltuğa on karpuzu geçti. Kolay gelsin. Çalışmalarında başarılar diliyorum. Çok öpüyorum.:)))

♥ KNITTING ART said...

Aslı'cığım Selamlar:)Uğramışsın ve güzel yorumun için de çok teşekkürler Canım. Takılar harika olmuş, ellerine sağlık.Ben de bu aralar fotoğraflarla vakit geçiriyorum. Google Earth Panoramio epey vaktimi alıyor.Çok zevkli bir uğraş oldu bana.Kızlara da çok selamlar, Dolmayı da öptük,Sevgilerimle-Mine.

NuR said...

Sevgili Aslı, ellerine sağlık, güle güle kullanılsın mutlulukla
Sevgiyle kal

bedaliza said...

aslıcım ben buraya uzun bir yorum yazmıştım ama şimdi olmadığını görüyorum hayırdır inşallah(((neden görünmüyor .bir kaza olduğunu düşünüp yeniden yazıyorum.canım takıları çok beğendim.çok zarifler gerçekten.ellerine sağlık.sezenin yorumundan senin yaptığını anladım.sevgiler

Admin said...

CANIM ASLICIGIM MERHABA
TAKILARIN COK GUZEL OLMUS, ELINE SAGLIK CANIM ARKADASIM.
TAKACAK OLANLAR MUTLU GUNLERDE KULLANSINLAR:))
TUM EV HALKINI OPUYORUM, KUCAK DOLUSU SELAM VE SEVGILERIMI SOYLE...

Anonymous said...

Ellerinize saglik cok guzeller hayirli gunler dilerim

Sevgiler

Anonymous said...

Cok guzeller ellerinize saglik hayirli gunler dilerim

Sevgilerle

Anonymous said...

Annecim, ben ikinci olayim demistim ancak, gec kaldim :) Ellerine saglik, bu saheserleri takabilme gururuna beni layik gordugun icin cok tesekkur ederim. (Turkce'de make-sense yapdimmi?) :):)

Minik kizin Esin

dolmaningunlugu said...

Arkadaslar

Yorum sayfasinda olusan bir hata dolayisiyla son bir hafta gelen yorumlar elime ulasamadi .

Herkesten ozur dilerim bende cok uzuldum hataya ve ancak yeni farkedebildim. Simdi duzeldi yine eskisi gibi devam edecek.

Herkese guzel gunler diliyorum.

one ben bir sey said...

ASLICIM,
MERHABALAR,
TAKILAR HARİKA ÖZELLİKLE YAZ İÇİN VE ÇOK MODERN GÖRÜNDÜLER GÖZÜME FAVORİM EN ÜSTTEKİ ELİNİZE SAĞLIK,
TATİL BİTTİ I AM BACK HOME
HAVA RÜZGARLI VE AZICIK SERİN AMA GÜNEŞTE PEK YÜRÜMEMEK GEREK NASIL BİR HAVA TAHMİNİ YAPTIM BEN :)
SEVGİLERİMLE

Admin said...

ASLICIM MERHABA
DAHA ONCE GELDIM VE YORUM BIRAKTIM BU GUZEL SIRIN TAKILARINA, ELLERINE SAGLIK CANIM, PRENSESLER GULE GULE KULLANSINLAR. UMARIM BU DEFA GONDEREBILIRIM YORUMU:)))
TUM EVHALKINI VE SENI OPER SEVGILERIMI GONDERIRIM:)))
GURBETE YAZILAN MEKTUP GIBI OLDU DIMI. EEE ETOBICOKE DE KUCUK DEGIL YANI:)))

bedaliza said...

ASLICIM GÜNAYDIN BU BURAYA ÜÇÜNCÜ YORUMUM DİĞER İKİSİ YOKOLDU NEDEN ANLAMADIM.BUNDAN SONRA YORUM ÇIKMASA MAİLLE YAZAYIM BARİ)))CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SICACIK YORUMUN İÇİN.YÜREĞİM TAAAA AMERİKALARA ULAŞTI YA NE MUTLU BANA TAKILAR İÇİN DE 3. YORUMUM OLACAK ASLICIM AMA SEN GÖREMEDİN TABİİ.OLSUN YİNE YAZARIM SANA.ÇOK SADE ZARİF VE DE ŞIK OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK.DOLMAMI SENİ ÖPÜYORUM CANIM

NuR said...

Sevgili Aslı, bir merhaba gönderiyorum
Sevgiyle kal

Anonymous said...

Hepside cok hoslar . Iyi hafta sonu dileklerimle

Sevgiler yolluyorum

Anonymous said...

Sevgili Arkadasim

Ellerine saglik sade ve guzel olmus.Her yerde rahatca kullanilir.

Herkese selamlar

♥ KNITTING ART said...

Huuu!!! Are you all fine?With all my best wishes to you and your Family, HAPPY FATHER'S DAY =)Love to mother,

Anonymous said...

hersey cok sIK cok güzel buarada oglumun ve benim sitemede bekleriz
www.kucukprensinkucukduyasi.blogcu.com
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com
öpüldün caniminici

made in funda said...

canım merhabalar.geri döndüm sana da güzel yorumun için teşekkür etmek istedim.sevgiler..

Admin said...

Sevgili Aslicim
ziyaret ettim donuyorum, yaz geldi bloglar yavasladi, yaz aylari bizim buralarda bir baska kiymetli tabii, evde gecmemesi lazim bu sicak gunlerin:)))
canim hepinizi opuyor sevgi ve selamlarimi gonderiyorum.

Anonymous said...

guzelliklerle dolu bir hafta sonu dilerim.


Selgiler

dolmaningunlugu said...

Merhabalar

Guzelliklerle dolu bir hafta sonu dilerim

Sevgiler.

Anonymous said...

merhaba
tatile mi girdiniz? uzun zamandır yeni birşey yok. biz bu aralar çok yoğunuz. yazı yaşamadan kişlık yapmaya başladık. burası çok sıcak. hepinizi öpüyorum. by

NuR said...

Sevgili Aslı, sesin soluğun çıkmıyor, tatile mi girsin?
Sevgiyle kal

Admin said...

CANIM ASLIM BU GUNDE YAZMASAYDIN EGER ARTIK ARAYACAKTIM, BENDENIZ ARAMA OZURLU OLDUGUM ICIN:))) SIMDIYE KADAR COKTAN ARAMALIYDIM DEMEK ISTEDIM, AYNEN KUCUK ESINIMIN DEDIGI GIBI MAKE SENSE YAPMAYA CALISTIM.))
BAK MIYASE DE BENIM GIBI YENI BIR SEYLER ISTIYOR, DOLMAM NELER YAPIYOR, SOYLE HANDSOME TARAFINDAN RESIMLERINI KOYARSAN BIRAZ HASRET GIDERIRIZ.
ASLICIM EN KISA ZAMANDA SOYLE ACIK HAVA BIRYERLERDE GORUSMEK UZERE, COK OPTUM HEPINIZI, SEVGILERIMLE...

Anonymous said...

merhaba

Admin said...

Aslicim merhaba
umarim comment problemi cozulmustur.
hala problem varsa haber ver.
sevgilerimle...

eXTReMe Tracker