Monday, June 30, 2008

DOLMA'NIN YENI RESIMLERI

Yaz geldigi icin Dolma ve ben cogu zamanimizi disarida ve Balkonda gecirmeye basladigimizdan sitemizi biraz ihmal ettik :)) Dolmanin resimleri ile ziyaretcilerimin gonlunu almaya calisacagim cunku neden artik yeni birseyler yok diye sikayetler gelmeye basladi ilk basta da kizkardesim ve sevgili arkadaslarimdan.






Burada da Dolma bos Meyva suyu kutusunu bulmus almis kacmis :)) Onunla bayagi ugrasti ama bir faydasini goremedi en sonunda yoruldu birakti :))
Masalara cikip yatmayida cok seviyor oyle ilgince yerlerde yatiyorki :))

Bundan onceki yayinladigim Takilarima yorum gonderen arkadaslarima cok Tesekkur ederim benim yaptigim bir hata sonucu ne yazikki yorumlari kaybetmistim bugun Sevgili arkadasim (Kizimin Ceyizi) Hatice ile konusurken durumu anlattim ona ve haticenin oglusu Canim Bertan benim problemimi cozdu butun kaybettigim yorumlari buldu ve yayinlanmasini sagladi. Ne zaman sorunum olsa tek halleden kisidir Bertan. Ona cok tesekkur ediyorum bir daha bilmedigim bolumleri karistirmayacagima soz veriyorum :))


Tum Arkadaslarima ve Ziyaretcilerime guzel gunler diliyorum.

18 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Admin said...

Aslicim merhaba
bana biraktigin yorumdan anladigim kadar problem cozulmus. olmadi haber ver canim.
bu ustteki yorumlar viruslu oluyor sakin uzerine tiklama, onlari kaldirirsan iyi olur. daha once bana gelen benzer bir commentin uzerine tikladim ve bilgisayarim kapandi kendi kendine.
simdilik cok optum selamlar, sevgiler...

Admin said...

Sevgili dolmam yirim ben seni yirim, kocaman olmusun, yuzun biraz olgunlasmis, bakislarinda olgunlasmis. serseri yaa.ozledim valla, en kisa zamanda gorusmek uzere.
sevgiler hepinize.

♥ KNITTING ART said...

Oyyy ben de yedim onu:))Bertan gerçekten de çok yardımcı oluyor bizlere, problemini çözmene sevindim Aslı'cığım.Ayrıca benim yeni TORUNumu beğenmene de çok sevindim canım.Sevmek henüz kısmet olmadı ama,kızım resimlerini çektikçe bana gönderiyor.Tatil ise şimdilik bana da uzak.Buralardayım.
Her zaman beklerim,özlüyorum yazışmaları:))Hatice'ye durumu
"mail"de bildirdim.Kızlara selamlar,sevgilerimle-Mine

Admin said...

Aslicim sorma vallahi, bir guldenin sitesini kapatmasi birde lizanin beni cok uzdu.
mail ile sordum ama aciklama yapmadi, herhalde sinirlendi birilerine.
Ben turkiye ye gidince konusacagim kendisiyle uzun uzun.
cok optum, komacan sevgi ve selamlar...

rümeysaninrüyasi said...

Günler bize dostların güzelliği ile, geceler onların duaları ile mübarek oluyor. Umudumuz dostların hediyesi, duamız sizlerin sevgisi. Kandiliniz mübarek olsun..

Admin said...

SEVGILI ASLIM BENDE SENIN KANDILINI KUTLUYORUM, BU ARADA BUNU OKUYANLAR COK GULECEK BIZE, GALIBA TURKIYE DE IKI GUN ONCEYDI KANDIL, BIZ HEP GEC HATIRLIYORUZ, HELE BEN ANCAK SENIN KUTLAMANA CEVAP YAZABILDIGIM ICIN BOYLE IKI GUN GEC OLDU:))
CANIM COK SELAM VE SEVGILER HEPINIZE...

NuR said...

Sevgili Aslı,
Yaz dolayısı ile hemen hemen tüm bloglarda yavaşlama var. Dolma, sanırım telefonun başında girl friend dinden tlf. bekliyor. Yirim ben onun fındık burnunu
Sevgiyle kal

Anonymous said...

Canım benim:)Çok tatlı pozlar vermiş Dolmacık...Mimo da yazın bıcı bıcıya alıştı gerçekten de.Söylene söylene yıkıyorum ama rahatlıyor bayağı benim yaşlı kızım!Blogcu daha tam düzelemedi,ben de oraya ara vermeyi uygun buldum, ama diğerlerine beklerim Aslı'cığım.
Sevgiler gönderiyorum hepinize-Mine

Admin said...

ASLICIM MERHABA
İSTANBULDAN KUCAK DOLUSU SELAM SEVGI VE GUNESLI BIR HAVA BIRAKIYORUM SANA.
BEN HALA BURADAN TORONTONUN HAVA DURUMUNUDA KONTROL EDIYORUM. EEE OGLUSUM ORADA CUNKI. BU GUNDE YAGMURLU SANIRIM ORADA HAVA.
CANIM HEPİNİZİ COK OPTUM.

rümeysaninrüyasi said...

Gecenin güzel yüzü yüregine dokunsun, seytan senden uzakta, melekler basucunda olsun, günes öyle bir geceye dogsun ki dualarin kabul kandilin mubarek olsun.

Anonymous said...

Aslı'cığım Hoşgeldiin :)Özlemiştim seni doğrusu. Yeni postaları beğenmene sevindim canım.Sen kızlara yazlıklar dikmiyor musun? Benimkiler artık çarşıdan birşey beğenmez oldular :)Selam ve sevgiler gönderiyorum-Mine

NuR said...

Sevgili Aslı, bir merhaba demeye geldim, dolmayı seyrettim, murnunu sıkıştırdım, gidiyorum.
Sevgiyle kal

NuR said...

Sevgili Aslı, hayırlı Ramazanlar dilerim
Sevgiyle kal

Admin said...

Sevgili Aslim
dugun resimleriyle sayfami guncelledim, orada senin gormedigin resimlerde var beklerim canim.
Sana ve tum ev halkina sevgiler ve selamlar...

Admin said...

Aslicim biraz once geldim sitene baktim yine guncellememisin.
Yazacak cok sey vardi ama vazgecip bir ara telefonla konusurum diye geri dondum, yazdigin yorumu okuyunca da yine geri geldim. Canim yayinladigim yegenimin ceyizinden gorduklerini yegenimin kayinvalidesi yapmis, cok seker bir hanim.
Ben studyoya daha bir iki gun gidip bir seyler yaptim onlarda henuz bitmedi, en azindan 15 gun surer bitmeleri.
Seni bos bir vakitte arayacagim tatlim, hep aklimdasin zaten,
cok opuldunuz, sevgilerimle...

Anonymous said...

Ben dolmaya aslinda ders yapmayi ogretmeye calisiyordum, onun icin calisma masamin uzerinde :) Ama bendende tembel cikti :) Minik dolmam benim cok cabuk sIkIliyor.

Sevgiler Annecigim,

Esin

eXTReMe Tracker