Friday, March 14, 2008

DOLMAM COK UZGUN

Biz Ailece hayvanseveriz. Fakat icimizde en cok esim 'in hayvanlara karsi asiri sevgisi ve ilgisi vardir. Dolmayla da cok iyi anlasiyorlar ve birbirlerini cok seviyorlar. Esim evde oldugu zamanlarda Dolma onun yanindan hic ayrilmaz. Esimde dolmaya ozel davranir :)) Onun sevdigi yiyecekleri bol bol verir. Disari yuruyuse cikartir ve Dolma nereye gitmek istiyorsa ne kadar disarida kalmak istiyorsa hic itiraz etmez onu gezdirir yurutur :))
Fakat gecen hafta esim Turkiye'ye gitti Dolma'da depresyona girdi . Simdi pencerenin onunden ayrilmiyor esimi bekliyor. Yada uzgun uzgun yatiyor.
Ben onun uzuntusunu hafifletmek icin elimden gelen ilgiyi gosteriyorum ama sanirim duzelmesi biraz zaman alacak.
Dolma bize hayvanlarin sahiplerine ne kadar bagli olduklarini bir kere daha gostermis oldu sevdiklerinin yanindan ayrilmasini kesinlikle istemiyor.

SOBELENDIMMM :))

Degerli Arkadasim Hatice (KIzimin Ceyizi) beni sobeledi. Bende elimden geldigi kadar sorulara cevap vermeye calisacagim.

YEMEYI VE YAPMAYI EN COK SEVDIGINIZ YEMEK ?

Sulu Kofte ve Yaprak Dolmasini yemegi cok severim ama yapmayi cok sevmem :)) Daha cok hamur isleri ve tatli yapmayi severim. Serbetli tatlilari yemegi cok severim.

EVLİLİĞİNİZ EVLENMEDEN ÖNCEKİ BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILADI MI? ŞİMDİKİ AKLINIZ OLSA YİNE EVLENİR MİYDİNİZ ?

Evlendigim icin mutluyum evet beklentilerimi karsiladi. 2 tane dunyalar tatlisi kizim var .
Sagligimizda yerinde olduktan sonra allahtan baska ne isteyebilirim.

SEÇME ŞANSINIZ OLSAYDI BAŞKA BİR ÜLKEDE YAŞAMAK İSTERMİYDİNİZ?( Özgürlükler, gelir ve sebeplerden dolayı )

Kendi adima Turkiyede yasamak isterdim . Simdiki zamana gore dusunursem eger Gencler
adina Turkiyede yasamanin zorluklarini goruyorum. Universite mezunu genclerimiz maalesefki egitim gordukleri dalda is bulamiyorlar. Hatta hic is bulamiyor bos geziyorlar. Halbuki Turkiyede universite bitirmek cok zor . Agir sartlarda ders calisip kendilerini cok iyi yetistiren genclerimiz var. Onlara gereken degerler verilmiyor . Onlardaki cevherleri ortaya cikaracak is imkanlari saglanmiyor.
Egerki bende o yaslarda olsaydim mutlaka baska bir ulkede sansimi denemek isterdim.

GUNUN EN COK HANGI VAKTINI SEVERSINIZ NEDEN ?

Ogleden sonralari severim cunku islerimi bitirip dinlenmeye vakit ayirabildigim icin :))

EN SON OKUDUĞUNUZ KİTAPLAR HANGİSİ TAVSİYE EDERMİSİNİZ? TAVSİYE EDECEĞİNİZ BASKA KITAPLAR VARMI ?

Ben cok Kitap okurum hepsini yazmaya kalksam sayfalar yetmez bazilarinin isim ve yazarlarini tavsiye ediyim, cok severek okuduklarimi.

Imparatorice:
Tessa Korber Ceviren:ilknur Igan-Ayse Tekin
Bir Hurrem Masali: Colin Falconer Ceviren Solmaz Kamuran
Kleopatra : Karen Essex
Maeve Binchy nin butun kitaplarini okudum.
Danielle Steel Bazi kitaplarini okudum.
Ipek Ongun,Buket Uzuner , Jean-Christophe Grange, Billie Letts Yazarlarin Kitaplari.
Iki Esir : Lajos Zilahy
Aklima gelenler bunlar . Turkiyeye geldigimde en az 10 kitap alarak geri donerim ve bana bir sene yetmez o kitaplar . En cok bu soruyu sevdim okudugum kitaplari tavsiye ederek birbirimizden en iyileri ogrenebiliriz.

Arkadaslar hepinize Mutlu ve Saglikli gunler diliyorum.

13 comments:

made in funda said...

öncelikle Allah kavuştursun canım.dılmaya da çok üzüldüm şimdi.çok şirinnn.sobe cevapların da çok içtendi.içli tatlıyı beğenmene sevindim.tuzluyu da yap bence gerçekten çok lezzetli oldular ikisi de..hoşçakal canım..

Anonymous said...

canim annecim,
dolmanin depresyon donemine hepimiz elimizden geldigi kadar yardimci olacagiz. Zavallim, nekadarda masum masum bakmis resimde. Bu arada sobe cevaplarinda muhtesem :) Simdi sen mutfakta tatli yapiyorsun ama isin bitince benim mesajimi okursun. MUCK!!

Admin said...

ASLICIM MERHABA
CEVAPLAR HARIKA, BEN SIMDI DOLMAYA CK UZULDUM, RESIMDE NE KADAR UZUNTULU BAKIYOR, CANIM BENIM.
CANIM COK TESEKKURLER BENI GERI CEVIRMEYIP YAZMA ZAHMETINDE BULUNDUGUN ICIN, SELAM VE SEVGILER TUM EV HALKINA...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; 17.03.2008--30.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
***http://yemekguncesi.blogcu.com/***
YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! BU SEFERKİ ETKİNLİK SÜRESİ 2 HAFTAYA ÇIKARILDI. HEM SİZLERİN YORGUNLUĞUNUZU ATMANIZ HEMDE TARİFLERİNİZİ DAHA RAHAT GÖNDEREBİLMENİZ İÇİN. HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "19" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE..
Yeliz Yemekgüncesi

------------------------------------------------------------------------------------------

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.....

Anonymous said...

Ben o köpeciği yerim yerimm.İnsallah Turkıyeye dönersin:)Sevgilerimle

♥ KNITTING ART said...

CANIIIM, BEN ONU YERİM :))
NE KADAR DA DUYGULU OLUYORLAR DEĞİL Mİ ASLI'CIĞIM... ONLARI SEVMEMEK MÜMKÜN DEĞİL. GÖZLERİYLE ANLATIYORLAR TÜM DUYGULARINI. BİZİMKİ DE HALEN "HASTA" OLMASINA RAĞMEN BİZE DÜŞKÜNLÜĞÜNÜ İFADE ETMEYİ BAŞARIYOR. KIZLARIN EĞİTİMİ İÇİN TAMAMEN HAKLISIN CANIM.TÜM AİLENE SAĞLIK VE MUTLU HAFTALAR DİLERİM.GÖRÜŞMEK ÜZERE,SEVGİLER-MİNE

NuR said...

Canııım, ben ona kıyamam, o bir avuç suratını yerim ben onun. Nasılda boynunu bükmüş, yol gözlermiş...Nasıl saf ve karşılıksız bir sevgi ve sadakatleri var. Eşine hayırlısı ile kavuş canım, Allah kavuştursun.
Sevgiyle kal

Anonymous said...

merhaba öncelikle allah kavuştursun diyorum eşiniz biran önce dönerde sizde dolmanın mutlu resimlerini yayınlarsınız inşallah hoşçakalın sevgiyle kalın

Anonymous said...

AYYY KURBAN OLAYIM O MELURRR MELUUURRR BAKAN DOLMANIN GÖZLERINE !!!
ASLICIGIMMM COK SIRIN BIR KÖPECIGGINIZ VAR INANKI.SIZIN SAYENIZDE DOLMA HEPIMIZIN DOLMASI OLDU.BENIM GIBI DÜSÜNEN ARKADASLAR COGUNLUKTADIR EMINIM CANIMCIM.
CANIMMM GÜZEL YORUMUN VE ZIYARETIN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM TATLIM,SEN BITANESIN,ALLAHTA SIZIN SOFRALARINIZDAN SOHBETI SEVGIYI EKSIK ETMESIN INSALLAH CANIM BENIM:

Anonymous said...

Sevgili Asli Teyzecim,

Uzun zamandir yogunlugumdan dolayi ziyaretine gelememistim.Allah kavustursun oncelikle.Sobe yazini bir cirpida okudum, cok guzel yazmissin..Dolmaya da cok uzuldum.Hayvanlarin ne kadar hisli, duygulu oldugunu Dolmayi tanidiktan sonra daha iyi ogrendim.

Guzel br hafta diliyorum ev halkina..
Sevgilerimle
Elif (imza: ceyizlerin sahibi)

sarımutfak-hande said...

SLM
dolmaya bayıldım çok şeker maşallah.bende hayvanları severim ama uzaktan :):)elleyemem

Anonymous said...

ay köpişin çok tatşı çok severim bende de husky cinsi korsan isimli köpek var yakında fotosunu yayınlarım
PORSELEN DEMLİK 20 ETKİNLİĞİ
YOĞUNLUĞUM BİTSİN FOTOLARI KOYUNCA SANA BİLDİRİRİM CANIM
SEVGİLER

eXTReMe Tracker