Sunday, March 23, 2008


15 comments:

Anonymous said...

ASLICIGIM TESEKKÜR EDERIM ZIYARETINDEN MEMNUN KALDIM.SANADA IYI PAZARLAR TATLIM:)))

Anonymous said...

ASLICIGIM TESEKKÜR EDERIM ZIYARETINDEN MEMNUN KALDIM.SANADA IYI PAZARLAR TATLIM:)))

Anonymous said...

canim annecigim,

cok tesekkur ederiz, sanada iyi haftalar. umuyorumki muhtesem bir hafta gecirirsin. havalarda isinmaya basliyor, dolmayla bol bol eglenirsiniz.

cok opuyorum canim annecim.

Sevgiler,

Minik kizin Esin

♥ KNITTING ART said...

TROUBLE FREE&LITTLE WORRIES GO AWAY...
Umuyorum canım. Belki kızlarına yazdın bu "güzel notu" ama buralara da uydu doğrusu. Haklısın bu İnternet te olmasaydı-Ne yaparmışız? "Mutfak Bilgilerini" de "okulunu ve ev işleri"ni yürütmeye çalışan, benim MAHSUN-Büyük kızıma "yararlı" olur diye buluyorum Aslı'cığım. Harika bir hafta geçirmenizi dilerim canım.Sevgilerimle-Mine

Admin said...

ASLIM TESEKKURLER BU GUZEL DILEKLER ICIN CANIM,BENDE SANA NESELI SAGLIKLI VE MUTLULUK DOLU YENI BIR HAFTA DILERIM, SEVGILERIMLE...

Admin said...

ASLICIM MERHABA, TALIHSIZ BEN YINE SOBELENDIM, KONU COCUK ISTISMARI, BIR ARA BAKABILIR VE SEN DE KATILIRSAN COK BI MEMNUN OLURUM, COOOK OPTUM CANIM, SELAMLAR TUM EV HALKINA...

Anonymous said...

Annecigim, cok guzel bir yazi bulmussun yine.. Farecik de cok tatli :)
Bende size "fantastic" bir gun diliyorum.

Sezen

Ayse Pamuk said...

Hayatım kartın pek bi havalı.Ekmek için sormuşsun bence olur neden olmasın hatta daha bile güzel olabilir sevgilerimle

Anonymous said...

ASLICIGIM MERHABA CANIM;
GÜZEL YORUMUNA TESEKKÜR EDERIM CANIM.COK TESEKKÜR EDERIM HEMDE.
KESKE SANA DAHA YAKIN OLSAYDIM.
SENI COK SEVIYORUM CANIM.
HAYIRLI CUMALAR DILERIM.

♥ KNITTING ART said...

HUUU, KOMŞUUUM...
Gelmişsin, güzel güzel yazmışsın, model de beğenmişsin! Teşekkürler Aslı'cığım. Ben dikiş ve tığ'a öğle BALIKLAMA atladım ki, almak isteyipte "çarşı"dan bulamayınca-Bir de ürettiklerini beğenenler çıktıkça KORKUNÇ bir HOBİ edinmiş oldum canım.Tavsiye ederim-"okuya okuya" doğrusunu buluyor insan:)Hiç akıl erdiremezdim bende inan!KIZLAR da "memnun"bu işten yani???Sevgiler,selamlar,güzel günler dilerim.(Burası birden "soğudu".Oralar nasıldır kim bilir?-MİMO biraz daha iyicene-DOLMA'yı öpüyoruz.)

Anonymous said...

ASLICIGIM SAYGISIZLIK ARTIK TAHAMM�L SINIRLARIMI ASTIGI ICIN B�YLE BIR YAZI YAYINLAMAK ZORUNDA KALDIM CANIM.SAYFAMA HIC YAKISMADI BILIYORUM!!!
AMA BEN SADECE KENDI ADIMA DEYIL,B�T�N EMEKCILER ADINA BU YAZIYI YAZMANIN ZARURIYET DOGURDUGU INANCIYLA YAZDIM!!!
BENIM BASIMA GELEN B�T�N EMEKCILERIN BASINA GELEBILIR,GELMISTIRDE.
HAYIRLI CUMALAR ECANIM.IM ÖYLE SINIRLERIM YIPRANDIKI YATISTIRICI ALMAK ZORUNDA KALDIM CANIMMM.

. said...

ASLICIGIM IYI HAFTA SONLARI DILEMEYE GELDIM CANIM,BU ARALAR TAM KONSANTRE DEYILIM HIC BIR SEYE,ONUN ICIN ZIYARETLERIM HEP GECIKMELI OLUYOR!!!
�P�YORUM SENI VE KIZLARINI.
TABIKI DOLMAYIDA UNUTMAYAYIM,ODA ARTIK BIZLERIN SEVGILISI OLDU:)))

one ben bir sey said...

ASLICIM,
ÇOK TEŞEKKÜRLER,BENDE İYİ BİR HAFTA SONU VE İYİ BİR AY DİLİYORUM
BEN YERLEŞTİM AMA UFAK TEFEKLER BİTMEYECEK GİBİ ....ZAMAN ALIYOR YAVAŞ YAVAŞ OTURACAK ...
HAVA OLDUKÇA GÜZEL GÜNEŞLİ VE SICAK ...BAHAR KENDİNİ HİSSETTİRDİ
SEVGİLERİMLE

Anonymous said...

aslicigim keske yakin olsamda sana bu isin püf noktasini uygulamali gösterebilsem canimmm:
hamurun mayali olmasiyla alakali deyil canim:oklavayi hamurun üzerinde her yuvarkladigginda hamuru diyer elinle aksi yöne dogru ceviriceksin canim:yani merdaneyle actin:hamuru ters yöne diyer elinle az cevir tekrar yac bu sekilde hamurru döndüre döndüre ac:bak o zaman yusyuvarlak güzel hamurlarin olacaktir:birde firin tepsisine ilk önce hamuru diz;sonra lahmacun harcini üzerine yay aslicigim:hadi bu pazar yapki;bende sende lahmacun yemeye geleyim.:)))

bedaliza said...

günaydın canım nasılsın.uğrayamadım 1 hafta oldu nerdeyse kendimi pek iyi hissetmediğim için kusuruma bakma aslıcım.evime hırsız girdi.hala şoktayım.çaldıklarından ayrı bir de evin altını üstüne getirdi ya da getirdiler.şimdi evi yeniden kuruyor gibiyim.çok yorgun ve üzgünüm.dolma nasıl hala mutsuzmu.yerim ben onu ya şu resme baktıkça içim acıyor.yeni mutlu bir resmi yokmu((((((.öpüyorum sizi canım sevgiler

eXTReMe Tracker